  • 21. Data: 2007-07-13 21:05:26
    Temat: Re: zwrot laptopa
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 13 Jul 2007 22:17:11 +0200, Kira napisał(a):
    [...]
    > Inna sprawa, że co za - pardon - idiota kupuje *w sklepie* laptopa i
    > nawet go nie ogląda...?

    Ja bym postawił pytanie inaczej: jak sobie dobiera znajomych że mu
    wciskają szajs.

    (względnie znajomy jest ok, tylko wątkotwórca się czepia ... sądząc po
    pretensjach do czasu życia baterii jest to możliwe)

    p. m.

  • 22. Data: 2007-07-13 22:56:23
    Od: Kunio <k...@k...pl>

    koniec tematu, koles wymieni mi na taki jaki chce ;)

  • 23. Data: 2007-07-14 14:02:04
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Kunio <k...@k...pl> writes:

    > koniec tematu, koles wymieni mi na taki jaki chce ;)

    W przyszłości przed zakupem sprzętu komputerowego lepiej zasięgnij
    porady u niezależnego doradcy.