  • 1. Data: 2003-09-02 08:50:04
    Temat: zwrot kosztów przejazdu ( rozprawa sądowa )
    Od: "sQrczak" <j...@w...pl>

    witam

    zostałem wezwany na sprawę o podwyższenie alimentów do miasta
    położonego 170 km od mojego miejsca zamieszkania .

    czy przysługuje mi zwrot kosztów dojazdu ?? jeśli tak to w jakiej
    wysokości ? jak ten zwrot uzyskać ??

  • 2. Data: 2003-09-02 10:21:49
    Temat: Re: zwrot kosztów przejazdu ( rozprawa sądowa )
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    sQrczak wrote:

    > zostałem wezwany na sprawę o podwyższenie alimentów do miasta
    > położonego 170 km od mojego miejsca zamieszkania .

    Jako kto zostałeś wezwany? Świadek?

  • 3. Data: 2003-09-02 11:46:09
    Od: "sQrczak" <j...@w...pl>

    Jureq wrote:

    > Jako kto zostałeś wezwany? Świadek?

    nie , jako pozwany

  • 4. Data: 2003-09-02 14:38:44
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > nie , jako pozwany

    Najpozniej przed zamknieciem rozprawy poprzedzajacej bezposrednio wydanie
    rozstrzygniecia zglaszasz wniosek o zwrot kosztow przedstawiajac stosowny
    rachunek czy bilet. Oczywiscie zwrot mozesz uzyskac tylko jesli bedziesz
    strona wygrana w procesie (co do zasady, odmiennie art 101 kpc)

    Dan

  • 5. Data: 2003-09-02 16:48:06
    Od: "sQrczak" <j...@w...pl>

    lablador wrote:

> [...]
    > przedstawiajac stosowny rachunek czy bilet. Oczywiscie zwrot mozesz
    > uzyskac tylko jesli bedziesz strona wygrana w procesie (co do

    o rany ,,
    jako pozwany w sprawie o podwyższenie alimentów ....
    kiedy bede stroną wygraną ?
    jeżeli zostanąone utrzymane na dotychczasowym poziomie ?

  • 6. Data: 2003-09-02 17:07:11
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > jako pozwany w sprawie o podwyższenie alimentów ....
    > kiedy bede stroną wygraną ?
    > jeżeli zostanąone utrzymane na dotychczasowym poziomie ?

    Tak, jesli powodztwo zostanie oddalone

    Dan

  • 7. Data: 2003-09-02 17:31:23
    Od: "sQrczak" <j...@w...pl>

    lablador wrote:

    > Tak, jesli powodztwo zostanie oddalone

    a w innym wypadku mam dojechac na swoj koszt ??
    a jeśli dojdzie do ugody ?

  • 8. Data: 2003-09-02 19:36:38
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > a w innym wypadku mam dojechac na swoj koszt ??
    Oczywiscie, a do tego zaplacisz takze za dojazd, koszty procesu (w tym
    zastepstwa procesowego) strony powodowej ( o ile zglosi taki wniosek a zrobi
    to na pewno)

    > a jeśli dojdzie do ugody ?

    Jesli strony nie uzgodnia inaczej w ugodzie to sad zniesie miedzy nimi
    koszty czyli powod zaplaci za siebie a pozwany za siebie.

    Dan