  • 1. Data: 2002-08-31 16:08:52
    Temat: zwrot kosztow a zarobek
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu>

    Czy zwrot kosztow jest zarobkiem?
    Chodzi mi o sytuacje nastepujaca: korzystam z oprogramowania ktore jest
    darmowe, pod warunkiem nie wykorzystywania go do celow komercyjnych. Czy
    jesli przyjme pieniazki za poniesione koszty (pizza, piwo, panienki, czy co
    tam jeszcze czlowiek uzywal podczas tworzenia aplikacji ;) ), to czy to
    bedzie zlamaniem warunkow darmowej licencji?
    pzdr.

  • 2. Data: 2002-09-03 14:57:17
    Temat: Re: zwrot kosztow a zarobek
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu>

    Użytkownik "BartekB" <n...@...aDresu> napisał
> [...]
    > tam jeszcze czlowiek uzywal podczas tworzenia aplikacji ;) ), to czy to
    > bedzie zlamaniem warunkow darmowej licencji?

    I naprawde nikt nie potrafi odpowiedziec?
    pzdr.
    B.