  • 1. Data: 2006-07-24 21:25:27
    Temat: zwrot biletu
    Od: "zxc cxz" <k...@g...pl>

    Mam pytanko odnosnie zwrotu biletu na koncert.
    Kolega kupil jakis czas temu okazalo sie ze nie
    moze pojsc. Udal sie do miejsca gdzie dokonal
    zakupu (stoisko muzyczne media markt) i odmowili
    mu zwrotu. Czy rzeczywiscie mozna? Wydaje mi sie
    ze kazda zakupiona rzecz mozna zwrocic.
    Nie uplynelo jeszcze 7 dni od daty zakupu
    i oczywiscie koncert jeszcze sie nie odbyl :D

  • 2. Data: 2006-07-24 21:31:33
    Temat: Re: zwrot biletu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ea3ds7$6k4$1@inews.gazeta.pl zxc cxz
    <k...@g...pl> pisze:

    > Wydaje mi sie
    > ze kazda zakupiona rzecz mozna zwrocic.
    Masz rację - wydaje ci się.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-07-24 21:40:25
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > mu zwrotu. Czy rzeczywiscie mozna? Wydaje mi sie
    > ze kazda zakupiona rzecz mozna zwrocic.

    Ciekawe ile lat jeszcze bedzie sie ten PRL ludziom "wydawał" ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-07-24 21:49:15
    Od: "zxc cxz" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał(a):

    > Ciekawe ile lat jeszcze bedzie sie ten PRL ludziom "wydawał" ...

    bo moze w niektorych przypdkach byloby to uczciwe... ?
    kupil bilet mial zamiar pojsc na koncert,
    ale wiadomo zycie nie jest uslane rozami
    zdarzylo sie cos co uniemozliwilo mu to..
    czemu ma byc startny 200 pln.
    w koncu kasa moglaby warunkowo przyjac takowy bilet do momentu koncertu...
    u nas kazdy dba tylko o swoja....

  • 5. Data: 2006-07-24 22:25:13
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > w koncu kasa moglaby warunkowo przyjac takowy bilet do momentu koncertu...

    Ale przeciez moze, nikt jej tego nie zabrania. Inna sprawa, ze nie
    zmusza :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2006-07-24 23:29:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    zxc cxz napisał(a):
    [...]
    > u nas kazdy dba tylko o swoja....

    A przepraszam, o czyje ma dbać?

    Od dbania o cudze jest rząd, parlament, prezydent, urzędy jawne, tajne
    i dwupłciowe. I już bokiem to dbanie wychodzi ....

    p. m.

  • 7. Data: 2006-07-25 06:14:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    zxc cxz wrote:

> [...]
    > czemu ma byc startny 200 pln.
    > w koncu kasa moglaby warunkowo przyjac takowy bilet do momentu
    > koncertu... u nas kazdy dba tylko o swoja....

    To może ten co kupił taki bilet też zadbałby o swoje i wykazał trochę
    inicjatywy np. szukając kogoś kto bilet od niego odkupi.