eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot biletów
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2006-10-12 15:49:24
    Temat: zwrot biletów
    Od: "Anna Izabella" <a...@v...pl>

    Witam,

    Kupiłam bilet na koncert Rolling Stones na stronie Odyssey. Koncert odwołali i
    pieniądze oczywiście oddają (choć bez kosztów przesyłki) - tylko, że ustalili
    do kiedy przyjmują zwroty.
    A ja wyjechałam w czasie wakacji za granicę i Odyssey nie powiadomił mnie w
    jakikolwiek sposób, chociażby listownie, e-mailem itp. że zwroty przyjmą tylko
    do 30 września.
    Dowiedziałam się o tym, dopiero gdy sama weszłam na ich stronę... i teraz mam
    kłopot..
    ("Prosimy o zwrot biletów najpóźniej do 30 września 2006. Po tym terminie
    zwroty nie będą uznawane")
    Moje pytanie brzmi: czy agencja Odyssey ma prawo ustalić termin oddawania
    biletów, ostateczny? Jakie mam szanse na zwrot biletu teraz?
    Proszę o pomoc..

    Pozdrawiam
    Ania

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2006-10-12 22:33:34
    Temat: Re: zwrot biletów
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-10-12 17:49, Anna Izabella wrote:
    > Witam,
    >
    > Kupiłam bilet na koncert Rolling Stones na stronie Odyssey. Koncert odwołali i
    > pieniądze oczywiście oddają (choć bez kosztów przesyłki) - tylko, że ustalili
    > do kiedy przyjmują zwroty.
    > A ja wyjechałam w czasie wakacji za granicę i Odyssey nie powiadomił mnie w
    > jakikolwiek sposób, chociażby listownie, e-mailem itp. że zwroty przyjmą tylko
    > do 30 września.
    > Dowiedziałam się o tym, dopiero gdy sama weszłam na ich stronę... i teraz mam
    > kłopot..
    > ("Prosimy o zwrot biletów najpóźniej do 30 września 2006. Po tym terminie
    > zwroty nie będą uznawane")
    > Moje pytanie brzmi: czy agencja Odyssey ma prawo ustalić termin oddawania
    > biletów, ostateczny?

    Nie.

    > Jakie mam szanse na zwrot biletu teraz?

    Bardzo duże. Tyle, że pewnie przez sąd. (Nawet jeśli taki termin
    wynikałby z umowy -- vide treść na odwrocie biletu to i tak jest
    niezgodny z art. 385[3] pkt 2 kc.) Skontaktuj się z Powiatowym
    Rzecznikiem Konsumentów i/lub zawiadom prasę.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)


  • 3. Data: 2006-10-14 13:32:42
    Temat: Re: zwrot biletów
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Przemysław Płaskowicki wrote:
    >> ("Prosimy o zwrot biletów najpóźniej do 30 września 2006. Po tym
    >> terminie zwroty nie będą uznawane")
    >> Moje pytanie brzmi: czy agencja Odyssey ma prawo ustalić termin
    >> oddawania biletów, ostateczny?
    > [...]
    >
    >> Jakie mam szanse na zwrot biletu teraz?
    >
    > Bardzo duże. Tyle, że pewnie przez sąd. (Nawet jeśli taki termin
    > wynikałby z umowy -- vide treść na odwrocie biletu to i tak jest
    > niezgodny z art. 385[3] pkt 2 kc.) Skontaktuj się z Powiatowym
    > Rzecznikiem Konsumentów i/lub zawiadom prasę.

    Ja bym zaczął od kontaktu z Odyssey. Jasnym jest, że dla nich wygodniej
    jest zorganizować zwroty w terminie od-do; pytanie brzmi czy jak ktoś
    zgłosi się po terminie, zwrócą mu pieniądze. Osobiście nie widzę
    podstaw, żeby w to wątpić.

    --
    +---------------------------------------------------
    -------------------+
    | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    | who can count up to 1023 on his fingers. |
    +---------------------------------------------------
    -------------------+

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1