-
1. Data: 2006-10-12 15:49:24
Temat: zwrot biletów
Od: "Anna Izabella" <a...@v...pl>
Witam,
Kupiłam bilet na koncert Rolling Stones na stronie Odyssey. Koncert odwołali i
pieniądze oczywiście oddają (choć bez kosztów przesyłki) - tylko, że ustalili
do kiedy przyjmują zwroty.
A ja wyjechałam w czasie wakacji za granicę i Odyssey nie powiadomił mnie w
jakikolwiek sposób, chociażby listownie, e-mailem itp. że zwroty przyjmą tylko
do 30 września.
Dowiedziałam się o tym, dopiero gdy sama weszłam na ich stronę... i teraz mam
kłopot..
("Prosimy o zwrot biletów najpóźniej do 30 września 2006. Po tym terminie
zwroty nie będą uznawane")
Moje pytanie brzmi: czy agencja Odyssey ma prawo ustalić termin oddawania
biletów, ostateczny? Jakie mam szanse na zwrot biletu teraz?
Proszę o pomoc..
Pozdrawiam
Ania
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2006-10-12 22:33:34
Temat: Re: zwrot biletów
Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
On 2006-10-12 17:49, Anna Izabella wrote:
> Witam,
>
> Kupiłam bilet na koncert Rolling Stones na stronie Odyssey. Koncert odwołali i
> pieniądze oczywiście oddają (choć bez kosztów przesyłki) - tylko, że ustalili
> do kiedy przyjmują zwroty.
> A ja wyjechałam w czasie wakacji za granicę i Odyssey nie powiadomił mnie w
> jakikolwiek sposób, chociażby listownie, e-mailem itp. że zwroty przyjmą tylko
> do 30 września.
> Dowiedziałam się o tym, dopiero gdy sama weszłam na ich stronę... i teraz mam
> kłopot..
> ("Prosimy o zwrot biletów najpóźniej do 30 września 2006. Po tym terminie
> zwroty nie będą uznawane")
> Moje pytanie brzmi: czy agencja Odyssey ma prawo ustalić termin oddawania
> biletów, ostateczny?
Nie.
> Jakie mam szanse na zwrot biletu teraz?
Bardzo duże. Tyle, że pewnie przez sąd. (Nawet jeśli taki termin
wynikałby z umowy -- vide treść na odwrocie biletu to i tak jest
niezgodny z art. 385[3] pkt 2 kc.) Skontaktuj się z Powiatowym
Rzecznikiem Konsumentów i/lub zawiadom prasę.
--
Przemysław Płaskowicki
What is truth? (Pontius Pilate)
-
3. Data: 2006-10-14 13:32:42
Temat: Re: zwrot biletów
Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
Przemysław Płaskowicki wrote:
>> ("Prosimy o zwrot biletów najpóźniej do 30 września 2006. Po tym
>> terminie zwroty nie będą uznawane")
>> Moje pytanie brzmi: czy agencja Odyssey ma prawo ustalić termin
>> oddawania biletów, ostateczny?
> [...]
>
>> Jakie mam szanse na zwrot biletu teraz?
>
> Bardzo duże. Tyle, że pewnie przez sąd. (Nawet jeśli taki termin
> wynikałby z umowy -- vide treść na odwrocie biletu to i tak jest
> niezgodny z art. 385[3] pkt 2 kc.) Skontaktuj się z Powiatowym
> Rzecznikiem Konsumentów i/lub zawiadom prasę.
Ja bym zaczął od kontaktu z Odyssey. Jasnym jest, że dla nich wygodniej
jest zorganizować zwroty w terminie od-do; pytanie brzmi czy jak ktoś
zgłosi się po terminie, zwrócą mu pieniądze. Osobiście nie widzę
podstaw, żeby w to wątpić.
--
+---------------------------------------------------
-------------------+
| Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
| who can count up to 1023 on his fingers. |
+---------------------------------------------------
-------------------+