  • 21. Data: 2010-09-02 16:48:54
    Temat: Re: zwolnienie z pracy, zwrot kosztow za paliwo z nadwyzki w spalaniu
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    no tak
    ale skoro jest podpisana deklaracja ze niby osoba x zgadza sie na splate
    naleznosci za to paliwo ktore wg firmy (gdzies odlewal sprzedawal whatever),
    to czy jest koniecznosc ich splaty?

    firma pojdzie zalozmy z tym do sadu, w sadzie pokaza ze osoba x tankowala co
    2 dzien po iles tam litrow spalanie wyszlo 15 litrow zamiast 7,25.

    ale nie ma zadnego dowodu w postaci nagrania ze osoba tankowala do
    karnistra, gdzies to paliwo sprzedala

    jak sprawa moze wygladac dalej ?????

    wycwanili sie z ta osoba z premia nagle mu nie wyplacili bo stwierdzili ze
    nastapily jakies zmiany, wtenczas osoba x sie lekko mowiac wku... i
    stwierdza ze ich pi... i nie bedzie placic pomimo zlozonej deklaracji.

    jest to jakas szansa na to ze sobie odpuszcza czy cos

  • 22. Data: 2010-09-02 18:28:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i5okop$b8c$1@mx1.internetia.pl bartek <b...@...pl>
    pisze:

    > ale skoro jest podpisana deklaracja ze niby osoba x zgadza sie na splate
    > naleznosci za to paliwo ktore wg firmy (gdzies odlewal sprzedawal
    > whatever), to czy jest koniecznosc ich splaty?
    Nie znamy treści podpisanej deklaracji.
    Tak czy inaczej x podpisując ją bez rozeznania konsekwencji postąpił
    wyjątkowo głupio.

> [...]
    > zamiast 7,25. ale nie ma zadnego dowodu w postaci nagrania ze osoba
    > tankowala do karnistra, gdzies to paliwo sprzedala
    Dowodem jest u nas paranoicznie to, co sądowi spodoba się uznać za dowód.
    Jest tu na grupie paru takich, co się wróżbiarstwem sądowym zajmują, ale ja
    aż taki śmieszny nie jestem i do nich nie należę.

    Szansa zapewne jest.

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2010-09-02 19:03:24
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości

    > ale nie ma zadnego dowodu w postaci nagrania ze osoba tankowala do
    > karnistra, gdzies to paliwo sprzedala
    >

    > jak sprawa moze wygladac dalej ?????

    najlepiej tak, że jeżeli już tyle wtopił, to niech wyasygnuje jeszcze te 50
    zł idzie do prawnika być może takiego ze ZZ lub PIP co to w prawie pracy
    siedzi i ma praktykę sądową i wypyta co i jak.
    Niech pokaże wszystkie białka jakie ma i jakie ewentualnie mają na niego i
    w oparciu o tą poradę oceni czy jest się o co szarpać i czy ma szanse coś
    zmienić. Wziąć poprawkę na to że prawnik może zawsze zachęcać do walki w
    sądzie bo jeżeliby w tej walce uczestniczył on sam nigdy stratny nie jest.
    --
    Jackare