  • 21. Data: 2010-02-12 12:29:17
    Temat: Re: zrzeczenie sie spadku a długi.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie uraz a doświadczenie.

    E tam, takie doświadczenie jak to, że miałeś jedną sprawę na 5000zł i
    myślisz, że jak ktoś takich spraw ma milion, to z każdą powinien
    postępować tak jak Ty.

    > Ale sędzia na tym nie zarabia.

    To coś zmienia? Zabicie za darmo jest lepsze niż zabicie dla pieniędzy?

    > Bo usiłują z nich korzystać w sposób nieetyczny, celowo wprowadzając
    > ludzi w błąd, wykorzystując ich niewiedzę albo zwyczajnie brak
    > odporności psychicznej na bandycką presję - ludzie, którzy wiedzą, że
    > zapłacili, poddają się presji żeby mieć święty spokój.

    Bo Cię to spotkało i myślisz, że każdy tak ma? Większość ludzi olewa
    kruki, podejrzewam, że udaje im się odzyskać *znacznie* poniżej połowy z
    tych długów, które zakupią za symboliczne kilka procent.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2010-02-12 12:29:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Jeśli jest nienależna, to się nie płaci, jeśli ktoś grozi, to są od
    > tego odpowiednie paragrafy. Panikujesz jak baba.

    JA nie. Ale sęk w tym, że są "baby" oraz "dziadkowie" i inny naiwniacy,
    którzy spanikują. I te szakale tylko na to czekają.

  • 23. Data: 2010-02-12 12:30:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > JA nie. Ale sęk w tym, że są "baby" oraz "dziadkowie" i inny naiwniacy,
    > którzy spanikują. I te szakale tylko na to czekają.

    Czy będziesz też krzyczał, że TP wykorzystuje biednych emerytów,
    którzy nie wyobrażają sobie życia bez telefonu z TP, i winduje wysokie
    koszty abonamentów? Twoje argumenty są wręcz śmieszne.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2010-02-12 12:33:16
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 12.02.2010 13:10, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > zrobić, a "sprzedawaniem" komuś gróźb, szantażu i mydlenia oczu w celu
    > wyciśnięcia kasy, która tak na prawdę może być zupełnie nienależna?

    A ty naprawde jestes takim bucem, ze bez obrazania kogos, nie potrafisz
    prowadzic dyskusji?

    Udaj sie czlowieku pod budke z piwem, moze tam znajdziesz kogos na swoim
    poziomie.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 25. Data: 2010-02-12 12:59:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > E tam, takie doświadczenie jak to, że miałeś jedną sprawę na 5000zł i
    > myślisz, że jak ktoś takich spraw ma milion, to z każdą powinien
    > postępować tak jak Ty.

    A ty uważasz, że należy wmawiać ludziom długi po 5 latach od ich
    rzekomego powstawnia tylko po to, by zarobić?

    > To coś zmienia? Zabicie za darmo jest lepsze niż zabicie dla pieniędzy?

    Twój generator analogii dymi i pluje iskrami.

    > Bo Cię to spotkało i myślisz, że każdy tak ma? Większość ludzi olewa
    > kruki, podejrzewam, że udaje im się odzyskać *znacznie* poniżej połowy z
    > tych długów, które zakupią za symboliczne kilka procent.

    No beton... A może zwyczajnie już nie czytasz, na co odpisujesz?

    JA jestem na to odporny, ale te skurwysyny żerują na tych, co nie są
    odporni - i mają w nosie rzeczywistą zasadność roszczenia.

  • 26. Data: 2010-02-12 13:01:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > A ty naprawde jestes takim bucem, ze bez obrazania kogos, nie potrafisz
    > prowadzic dyskusji?

    Jestem tylko szczery. Jak nie myślisz i nie rozumiesz, co się do ciebie
    pisze - mniej pretensje tylko do siebie.

    > Udaj sie czlowieku pod budke z piwem, moze tam znajdziesz kogos na swoim
    > poziomie.

    Dziękuję, nie odpowiada mi klimat twojego ulubionego miejsca
    odmóżdżania. Tobie jak widać odpowiada aż nadto i szare komórki
    poooooooooooszły w las.

  • 27. Data: 2010-02-12 13:04:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Czy będziesz też krzyczał, że TP wykorzystuje biednych emerytów,
    > którzy nie wyobrażają sobie życia bez telefonu z TP, i winduje wysokie
    > koszty abonamentów? Twoje argumenty są wręcz śmieszne.

    A czy TP chodzi po domach i żąda korzystania z ich usług grożąc sądem i
    obsmarowaniem w prasie?

    A jak już chcesz tematów telekomunikacyjnych, to przypomnij sobie tych
    gnojków od jednego z alternatywnych operatorów, to to chodzili po
    starszych ludziach przedstawiając się, że są z "telkomunikacji" i za
    mały podpis obniżą im opłaty...

  • 28. Data: 2010-02-12 13:26:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > gnojków od jednego z alternatywnych operatorów, to to chodzili po
    > starszych ludziach przedstawiając się, że są z "telkomunikacji" i za

    I tak zazwyczaj bywało.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2010-02-12 13:30:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > I tak zazwyczaj bywało.

    Albo i nie. Ale dla własnego zysku wprowadzali ludzi w błąd.

  • 30. Data: 2010-02-12 13:34:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Albo i nie. Ale dla własnego zysku wprowadzali ludzi w błąd.

    Tak było, jest i będzie, oszuści zawsze się znajdą. To nie znaczy,
    aby zamrażać jakiekolwiek działalności gospodarcze.

    --
    Liwiusz