  • 21. Data: 2007-12-20 07:10:12
    Temat: Re: zrobic komuś dziecko ? i nic nie płacić ...
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Kuba napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Jak potraktujesz oddanie materiału genetycznego jako niekorzystne
    > rozporządzenie własnym mieniem to czemu nie;>

    jak ktos ma klapki i patrzy na maly fragment problemu tomoze tak
    traktowac, patrzac na alosc to jest klasyczne oszustwo, tak jak gdy
    dziewczyna zapeznia ze si ezabezpieczyla a w rezultacie tego nie robi,
    czy to niby jets jak nie dopwrowadzeniem do niekorzystego rozporzadzenia
    mieniem (utrzymanie, alimenty) poprzez wprowadzenie w blad ?

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 22. Data: 2007-12-20 22:37:03
    Od: "Kuba " <j...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Jest to przedmiot? Jest. Dla niektórych cenny? Bywa ;)

    Gdyby tak napełnić probówkę to niewątpliwie można przyznać status rzeczy -
    materialny charakter i wyodrębnienie z przyrody:) prawo własności do rzeczy
    jest ,a zatem jest prawo majątkowe, a zatem jest i mienie ;)

    Aż jestem ciekawy jak by wyglądała taka sprawa w praktyce

    --
    pozdrawiam