  • 21. Data: 2005-09-19 06:35:11
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Critu [Sun, 18 Sep 2005 11:39:27 +0200]:

    > To akurat zazwyczaj mozna osiagnac bardzo latwo: wykonujac bardzo
    > grzeczny acz pelen niesmaku telefon najpierw do jego bezposredniego
    > przelozonego z informacja, ze jesli nic sie z tym nie zrobi to
    > kolejny telefon bedzie do wlasciciela firmy, a potem do wlasciciela.
    >
    > Aczkolwiek jesli to dobry fachowiec, to raczej dostanie zdecydowany
    > zakaz rozmawiania z klientami, niz zostanie zwolniony.

    Fachowiec z niego żaden, jego zadaniem jest obsługa klientów, od napraw
    sprzętu są inni ludzie tam zatrudnieni.

    > Aj nie opowiadaj ze chodzi Ci o godnosc kolejnych klientow ;)
    > Najzwyczajniej w swiecie gosciowi udalo sie trafic w Twoj czuly
    > punkt i to co robisz to najzwyklejsza w swiecie zemsta.
    > Nie ubieraj jej tu w ladne, gornolotne piorka.

    Masz rację zemsta również wchodzi tu w grę, dgyż nie można pozwolić
    na takie traktowanie ludzi i klientów. Sam z handlem mam do czynienia i
    są pewnie zasady w postępowaiu, więc sankcja dyscyplinarna w tej
    sytuacji sie nalezy.

    Serdeczne dzięki, jesteś jedyną osbą, która napisała coś mądrego i z
    sensem w tym temacie.

    Pozdrawiam gorąco!

    P.S. Do Kaja i Andrzeja Lawy, popatrzcie i uczcie się brać udział w
    dyskusji a nie wypisywać idiotyczne farmazony.

    Do Kaji farmazony to inaczej kompletne bzdury, informacje pozbawione
    sensu, głupoty. A P.S. oznacza Post Scriptum, czyli na koniec chciałbym
    dodać.

    Myślę że objaśniłem ci wszystkie znaczenia słów użytych tutaj więc nie
    powinnaś mieć problemu z PIANIEM !

  • 22. Data: 2005-09-19 06:58:46
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 18 Sep 2005 11:39:27 +0200,
    Critu <k...@w...pl> screamed:
    > Czy i jak mogę doprowadzić do zwolnienia tego pracownika z pracy (taki
    > człowiek nie może mieć styczności z klientem), oraz czy moge ubiegać się
    > o jakąś karę grzywny przeznaczoną na cel chatytatywny?

    Pytanie #1: w jaki sposób wyobrażasz sobie sądowne zwolnienie z pracy?

    > Chciałbym przy tym podeprzeć się jakimś paragrafem więc jeśli ktoś zna i
    > może mi pomóc to bardzo proszę o tą pomoc.

    Ogólnie skórka nie warta wyprawki.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 08:58:11 user up 10739 days, 20:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    "I have something for you. I don't want it anymore."

  • 23. Data: 2005-09-19 07:06:04
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > In the darkest hour on Sun, 18 Sep 2005 11:39:27 +0200,
    > Critu <k...@w...pl> screamed:

    > Pytanie #1: w jaki sposób wyobrażasz sobie sądowne zwolnienie z pracy?

    > Ogólnie skórka nie warta wyprawki.

    Nie miełam tu na myśli sądu, tylko jakieś paragrafy,na których mogę się
    oprzeć a które już mam. Chodzi mi o zwolnienie z pracy tego człowieka a
    to może zrobić pracodawca.

    Dzięki wielkie

    Takie odpowiedzi są cenne a nie takie w stylu Pani K i Pana A.L. takie
    wieśniactwo powinno się tępić na grupach.

    Kaja TĘPIĆ to przenośnia poszukaj sobie w słowniku, wikaż się inicjatywą.

  • 24. Data: 2005-09-19 07:36:56
    Od: "Czarny" <c...@e...pl>

    "wikaż się inicjatywą"

    Hej, Panie Crit, ale polewka z Pana, winno być "wykaż"!

    Ad rem: operacja nie warta zachodu. Napisz protest do pracodawcy, opisz
    sytuację, żądaj wyjasnień. Pewnie nie odpisza bo nie musza, ale "dymu" nieco
    narobisz.

    Pozdro600.

  • 25. Data: 2005-09-19 07:52:12
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Czarny napisał(a):
    > "wikaż się inicjatywą"
    >
    > Hej, Panie Crit, ale polewka z Pana, winno być "wykaż"!

    Przepraszam to zwykła literówka :)

    > Ad rem: operacja nie warta zachodu. Napisz protest do pracodawcy, opisz
    > sytuację, żądaj wyjasnień. Pewnie nie odpisza bo nie musza, ale "dymu" nieco
    > narobisz.

    Tak zamierzałem zrobić ale dzięki

    Pozdrowionka

  • 26. Data: 2005-09-19 07:56:06
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Critu [Mon, 19 Sep 2005 08:35:11 +0200]:

    > Masz rację zemsta również wchodzi tu w grę, dgyż nie można pozwolić
    > na takie traktowanie ludzi i klientów.

    A konkretniej to na takie traktowanie CIEBIE, nie? ;) Ale tak na
    marginesie, to dorosli ludzie takie rzeczy zalatwiaja na miejscu,
    a nie szukaja potem "jak mu dowalic bo sobie z nim nie poradzilem".

    > Sam z handlem mam do czynienia i są pewnie zasady w postępowaiu,
    > więc sankcja dyscyplinarna w tej sytuacji sie nalezy.

    W zasadzie to o tym decyduje pracodawca. Ty mozesz mu najwyzej
    powiedziec co Twoim zdaniem jest zdecydowanie nie tak.

    Kira

  • 27. Data: 2005-09-19 08:44:56
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kira napisał(a):
> [...]
    >

    > W zasadzie to o tym decyduje pracodawca. Ty mozesz mu najwyzej
    > powiedziec co Twoim zdaniem jest zdecydowanie nie tak.

    Co twoim zdaniem oznacza poradzić sobie sam w takiej sytuacji?
    Co miałem mu w papę strzelić? Jeśli do tego zmierzasz, a na miejscu nie
    było jego zwierzchnika, wię bujka to byłoby jedyne rozwiązanie aby sam
    sobie z tym poradzić.

    Tylko pytania co by to dał po za tym, że oskarżyli by mnie?

    Do tego raczej nie dążę

  • 28. Data: 2005-09-19 10:35:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Myli się i ty wraz z nim jeśli masz takie samo zdanie jak on.
    > Jeżeli wam to pasuje jakś guwniarz was obraża póblicznie to wasza sprawa .
    > Robisz 3x140 km po to aby usłyszeć że jesteś debilem, no cóż skoro sobie
    > na to pozwalacie.

    art te sa doksonale nam znane i cytowane nie jeden raz na grupie, ty
    natomiast zanim napiszesz post poczytaj
    slownik ortograficzny bo sie osmieszasz, sam wlasnie pokazujesz ze jestes
    malym gÓwniarzem albo
    po prostu niezbyt bystry.

    P.

  • 29. Data: 2005-09-19 10:37:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ( Dla wyjaśnienia sęk jest to wada deski, używa się tego słowa również w
    > przenoźni co tu miało miejsce)

    w czym ? :-)

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 30. Data: 2005-09-19 10:40:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pewnie należysz do tej maleńkiej grupki osób z IQ poniżej zera. No cóż
    > ubolewam

    Andrzej jest co prawda czesto chamem o czym wie cala grupa ale przynajmniej
    nie popelnia bledow
    i to tak razacych jakie popelnia 10 latek.

    Piszac o IQ i o zakresie czyjegos slownictwa po prostu sie osmieszasz.

    P.