-
1. Data: 2015-08-10 10:37:21
Temat: zobowiązania firmy a oferta konsultanta
Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
Konsultant w przedstawianiu konkretnej oferty telekomunikacyjnej
potwierdził w e-mailu dostępność usługi X w tej ofercie. Po kupnie
okazało się, że usługi X nie ma. Czy jako konsument mogę domagać się
zrealizowania oferty przedstawionej przez konsultanta tj. aktywacji
usługi X zgodnie z przedstawioną ofertą?
JaceK
-
2. Data: 2015-08-10 11:01:30
Temat: Re: zobowiązania firmy a oferta konsultanta
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
JaceK wrote:
> Konsultant w przedstawianiu konkretnej oferty telekomunikacyjnej
> potwierdził w e-mailu dostępność usługi X w tej ofercie. Po kupnie
> okazało się, że usługi X nie ma. Czy jako konsument mogę domagać się
> zrealizowania oferty przedstawionej przez konsultanta tj. aktywacji
> usługi X zgodnie z przedstawioną ofertą?
>
> JaceK
mozesz zrezygnowac z uslugi
-
3. Data: 2015-08-10 11:12:35
Temat: Re: zobowiązania firmy a oferta konsultanta
Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
On 10.08.2015 11:01, witek wrote:
> JaceK wrote:
>> Konsultant w przedstawianiu konkretnej oferty telekomunikacyjnej
>> potwierdził w e-mailu dostępność usługi X w tej ofercie. Po kupnie
>> okazało się, że usługi X nie ma. Czy jako konsument mogę domagać się
>> zrealizowania oferty przedstawionej przez konsultanta tj. aktywacji
>> usługi X zgodnie z przedstawioną ofertą?
>>
>> JaceK
>
> mozesz zrezygnowac z uslugi
Trochę nie o to pytam, ale skoro mogę zrezygnować to czy taka rezygnacja
jest wtedy bez konsekwencji dla mnie jeśli zobowiązanie wynikające z
oferty jest na 24 miesiące a zrezygnuję np. po pierwszym miesiącu
uzasadniając to wprowadzeniem w błąd przez konsultanta?
JaceK