eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoznów wrocław
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 155

  • 131. Data: 2024-12-04 17:17:41
    Temat: Re: znów wrocław
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 4.12.2024 o 13:47, Shrek pisze:
    > W dniu 04.12.2024 o 13:19, io pisze:
    >
    >>> Dalej ma pierwszenstwo.
    >>>
    >>
    >> Wręcz przeciwnie, póki samochód jedzie to nie ma.
    >
    > Ma, ma... Co najwyżej mu nie wolno, ale ma.
    >

    Czyli jak złamie przepis to ma a nim złamie nie.


  • 132. Data: 2024-12-04 18:01:34
    Temat: Re: znów wrocław
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2024 o 17:00, io pisze:

    > Armegedonu nie ale statystyki jednak trochę pokazały problem.

    A co konkretnie pokazały? Spadek ilości wypadków na przejściach w kowidzie?


    https://zdm.waw.pl/wp-content/uploads/2024/08/najech
    ania.png

    To dla Warszawy.
    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 133. Data: 2024-12-04 18:03:54
    Temat: Re: znów wrocław
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2024 o 16:58, io pisze:

    >> U mnie na wiosce stolecznej się jednak zmieniło - o ile wcześniej w
    >> porównaniu do innych miast gdzie miałem okazję poobserwować
    >> traktowanie pieszych nie było złe, tak teraz jest już niemal po
    >> królewsku.
    >
    > W temacie prawa nie zmieniło się.

    Ale w realiach tak.

    > To pewnie mniejsze są, albo w ogóle :-)

    Są mniejsze, ale to zasługa drugiej linii metra bardziej i tego że
    poniżej pewnej krytycznej wartości inteligentne sterowanie ruchem jest
    skuteczne. Jak masz nasrane samochodami to nic nie pomoże.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 134. Data: 2024-12-04 18:05:23
    Temat: Re: znów wrocław
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2024 o 17:17, io pisze:

    >> Ma, ma... Co najwyżej mu nie wolno, ale ma.
    >>
    >
    > Czyli jak złamie przepis to ma a nim złamie nie.

    Czyli ma. Od samego początku miał - zawsze pieszy na przejściu miał
    pierwszeństwo.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 135. Data: 2024-12-04 18:06:49
    Temat: Re: znów wrocław
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2024 o 17:15, io pisze:

    >> Bez znaczenia - tak czy inaczej ma pierwszeństwo.
    >>
    >
    > Znaczenie ma takie, że nie można mu zarzucić, że nie ustąpił przy
    > wchodzeniu (co zdaje się zwykle zarzuca się).

    To jeszcze gorzej - nie ustąpił pierwszeństwa pieszemu już znajdującemu
    się na przejściu.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 136. Data: 2024-12-04 18:08:19
    Temat: Re: znów wrocław
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 4.12.2024 o 18:01, Shrek pisze:
    > W dniu 04.12.2024 o 17:00, io pisze:
    >
    >> Armegedonu nie ale statystyki jednak trochę pokazały problem.
    >
    > A co konkretnie pokazały? Spadek ilości wypadków na przejściach w kowidzie?
    >
    >
    > https://zdm.waw.pl/wp-content/uploads/2024/08/najech
    ania.png
    >
    > To dla Warszawy.

    Nie śledzę tego, media podawały. Może się myliły, nie będę się spierał.


  • 137. Data: 2024-12-04 18:13:37
    Temat: Re: znów wrocław
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 4.12.2024 o 18:06, Shrek pisze:
    > W dniu 04.12.2024 o 17:15, io pisze:
    >
    >>> Bez znaczenia - tak czy inaczej ma pierwszeństwo.
    >>>
    >>
    >> Znaczenie ma takie, że nie można mu zarzucić, że nie ustąpił przy
    >> wchodzeniu (co zdaje się zwykle zarzuca się).
    >
    > To jeszcze gorzej - nie ustąpił pierwszeństwa pieszemu już znajdującemu
    > się na przejściu.
    >

    Może/pewnie gorzej, ale spór był o wchodzenie, prawda?


  • 138. Data: 2024-12-04 18:14:07
    Temat: Re: znów wrocław
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2024 o 18:08, io pisze:
    > W dniu 4.12.2024 o 18:01, Shrek pisze:
    >> W dniu 04.12.2024 o 17:00, io pisze:
    >>
    >>> Armegedonu nie ale statystyki jednak trochę pokazały problem.
    >>
    >> A co konkretnie pokazały? Spadek ilości wypadków na przejściach w
    >> kowidzie?
    >>
    >>
    >> https://zdm.waw.pl/wp-content/uploads/2024/08/najech
    ania.png
    >>
    >> To dla Warszawy.
    >
    > Nie śledzę tego, media podawały. Może się myliły, nie będę się spierał.

    No właśnie próbuję zweryfikować i nie mogę nic konkretnego znaleźć -
    myślałem ze masz jakiś wykres.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 139. Data: 2024-12-04 18:19:26
    Temat: Re: znów wrocław
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2024 o 18:13, io pisze:

    > Może/pewnie gorzej, ale spór był o wchodzenie, prawda?

    Nie było żadnego sporu. Robert zauważył że ustawodawca nie zdefiniował
    pieszego "wchodzącego". Co mądrzejsie ludzie zauważyli że to pewnie
    dlatego, że nie wymaga to definicji ustawowej. A co mieli napisać -
    "pieszy wchodzący - za pieszego wchodzącego uznaje się pieszego który
    wchodzi"?

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 140. Data: 2024-12-04 18:20:40
    Temat: Re: znów wrocław
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 4.12.2024 o 18:03, Shrek pisze:
    > W dniu 04.12.2024 o 16:58, io pisze:
    >
    >>> U mnie na wiosce stolecznej się jednak zmieniło - o ile wcześniej w
    >>> porównaniu do innych miast gdzie miałem okazję poobserwować
    >>> traktowanie pieszych nie było złe, tak teraz jest już niemal po
    >>> królewsku.
    >>
    >> W temacie prawa nie zmieniło się.
    >
    > Ale w realiach tak.
    >
    >> To pewnie mniejsze są, albo w ogóle :-)
    >
    > Są mniejsze, ale to zasługa drugiej linii metra bardziej i tego że
    > poniżej pewnej krytycznej wartości inteligentne sterowanie ruchem jest
    > skuteczne. Jak masz nasrane samochodami to nic nie pomoże.
    >

    Przede wszystkim nie pomoże zmniejszanie przepustowości i płynności jazdy.

strony : 1 ... 13 . [ 14 ] . 15 . 16


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1