  • 1. Data: 2024-07-27 12:31:22
    Temat: znów wrocek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.o2.pl/informacje/tragedia-na-wroclawskie
    j-komendzie-nie-zyje-policjant-7053608780413440a

    Czy tam naprawdę coś z kulsonerią jest mocno nie tak, czy więcej
    pismaków na kulsona niż w innych rejonach?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-07-28 09:39:05
    Temat: Re: znów wrocek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Jul 2024 12:31:22 +0200, Shrek wrote:

    > https://www.o2.pl/informacje/tragedia-na-wroclawskie
    j-komendzie-nie-zyje-policjant-7053608780413440a

    > Czy tam naprawdę coś z kulsonerią jest mocno nie tak, czy więcej
    > pismaków na kulsona niż w innych rejonach?

    Pismaki sobie martwego policjanta nie wymyslili.

    Wypadek? Samobójstwo?

    Zdarza sie.

    Proba zastraszenia nie-podejrzanego?
    Dziennikarskie śledztwo?

    Ten przypadek sie raczej do statystyk nie liczy.

    J.

  • 3. Data: 2024-07-28 12:02:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 09:39, J.F pisze:

    > Pismaki sobie martwego policjanta nie wymyslili.

    Czyli z kulsonerką wrocławską coś jest bardzo nie w porządku? No bo
    jednak nadreprezentacja w prasie sroga.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-07-29 11:12:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Jul 2024 12:02:15 +0200, Shrek wrote:

    > Czyli z kulsonerką wrocławską coś jest bardzo nie w porządku? No bo
    > jednak nadreprezentacja w prasie sroga.

    Trudno mi powiedziec - martwi policjanci na komisariatach się
    zdarzają, nie tylko we Wrocławiu.

    Google mowi: Zgierz, Leszno, Pabianice, Koło, Łódź, Ostrów, Kielce,

    A Wrocław ... o, tego chyba nie było:

    https://wiadomosci.radiozet.pl/polska/wroclaw-cialo-
    wicenaczelnika-cbsp-z-rana-postrzalowa-glowy-znalezi
    one-pod-jego-domem

    14.05.2024
    "Ciało wicenaczelnika CBŚP znalezione przed jego domem. Miał ranę
    postrzałową głowy"

    https://walbrzych.naszemiasto.pl/tajemnicza-smierc-z
    astepcy-naczelnika-cbsp-we-wroclawiu/ar/c1-9704195
    https://wroclaw.eska.pl/wstrzasajace-odkrycie-w-kobi
    erzycach-pod-wroclawiem-zwloki-zastepcy-naczelnika-c
    bsp-na-polnej-drodze-aa-QqhM-JAE3-xGfh.html

    szerszy opis.

    Sanobójstwo? Wypadek? Zemsta gangsterów? Zemsta Policjantów ?

    to juz 2.5 miesiąca ... prokuratura gromadzi materiał, czy czeka
    sobie, aż sprawa przyschnie ?

    J.