  • 11. Data: 2010-08-21 14:26:10
    Temat: Re: zniżki z OC -pytanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Massai wrote:
    > TU mają różne stawki dla róznych
    > miejscowości.
    >
    > Nie wiedzieć czemu.

    Inne ryzyko.

  • 12. Data: 2010-08-21 14:39:14
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    witek wrote:

    > Massai wrote:
    > > TU mają różne stawki dla róznych
    > > miejscowości.
    > >
    > > Nie wiedzieć czemu.
    > >

    > Inne ryzyko.

    Wiem jak to tłumaczą, ale nie trafia to do mnie.
    Tak jakby człowiek jeździł samochodem tylko po swojej miejscowości.

    Jeszcze w przypadku AC to trochę rozumiem, rzeczywiście różnie
    kradną w róznych miastach, ale OC?

    Ubezpieczy taki w pipdówie, pojedzie do większego miasta i przydzwoni
    bo nie będzie miał doswiadczenia w dużym ruchu.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2010-08-25 08:27:53
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Wiem jak to tłumaczą, ale nie trafia to do mnie.
    > Tak jakby człowiek jeździł samochodem tylko po swojej miejscowości.

    Im nie chodzi o indywidulne możliwe przypadki, tylko prawdopodobieństwo w
    skali masowej. Nawet przyczyny nie są istotne, istotne jest tylko ryzyko.
    Jeśli więszkość ludzi z miejscowości A częściej ma kolizje niż Ci z
    miejscowości B, to A stanowią większe ryzko i tyle, będą płacić więcej.
    Nikogo nie obchodzi przypadek Kowalskiego z Pipidówka, czy on może sobie
    teoretycznie bez doświadczenia pojechać do Warszawy czy do Afryki i tam auto
    rozbić... Jeśli Pipidówczanie nie zgłaszają masowo zdarzeń to stanowią
    mniejsze ryzyko.