  • 1. Data: 2007-12-15 11:41:21
    Temat: znak towarowy na koszulce
    Od: qpon <j...@g...com>

    Witam serdecznie
    Chcę sobie zrobić koszulkę ze znakiem towarowym firmy X, a pod spodem
    slogan firmy X. Czy wykorzystanie ich znaku oraz sloganu do własnych
    celów będzie nielegalne? Czy złamię przez to prawo?

  • 2. Data: 2007-12-15 12:07:21
    Temat: Re: znak towarowy na koszulce
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.12.2007 qpon <j...@g...com> napisał/a:
    > Chcę sobie zrobić koszulkę ze znakiem towarowym firmy X, a pod spodem
    > slogan firmy X. Czy wykorzystanie ich znaku oraz sloganu do własnych
    > celów będzie nielegalne? Czy złamię przez to prawo?

    Formalnie najprawdopodobniej tak, ale przy pojedyńcza koszulce do użytku
    osobistego to jeśli ktoś się czepnie to najprawdopodobniej staniesz się
    sławny.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-12-15 12:43:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

> [...]
    > slogan firmy X. Czy wykorzystanie ich znaku oraz sloganu do własnych
    > celów będzie nielegalne? Czy złamię przez to prawo?

    Formalnie najprawdopodobniej tak, ale przy pojedyńczej koszulce do użytku

  • 4. Data: 2007-12-15 15:10:13
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 15-12-2007 o 13:43:39 Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    napisał(a):

    > Formalnie najprawdopodobniej tak, ale przy pojedyńczej koszulce do użytku
    > osobistego to jeśli ktoś się czepnie to najprawdopodobniej staniesz się
    > sławny.

    albo zarzada kasy za reklame :))

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 5. Data: 2007-12-15 16:58:34
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote
    > Formalnie najprawdopodobniej tak,

    A czy to nie zależy od tego czy znak towarowy został zarejestrowany
    (zastrzeżony)...? Patrz też do tej bazy
    http://www.uprp.pl/patentwebaccess/databasechoose.as
    px?language=polski

  • 6. Data: 2007-12-15 22:49:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.12.2007 Piotr [trzykoty] <t...@o...pl> napisał/a:
    > "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote
    > A czy to nie zależy od tego czy znak towarowy został zarejestrowany
> [...]

    W kontekscie art. 4? MZ znak towarowy nie podpada.

    --
    Marcin