  • 11. Data: 2006-01-22 15:55:40
    Temat: Re: znaczke miesieczny - brak nr
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:110may4005o5j.xejbtfhf8g0e$.dlg@40tude.net...

    > Stuknij się w głowę.
    > U nas są karty miejskie, a nie jakieś znaczki.

    U nas tez, choc to miasto 50-tysieczne. Ale poki co karty to wyjatek.
    Na Twojej zapyzialej Warsiafce swiat sie - jak ktos Ci juz probowal wbic do
    blond glowy - swiat sie nei konczy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2006-01-22 16:53:03
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Kaja napisał(a):

    > To znaczkĂłw jeszcze nie wycofali?
    > PrzecieĹź teraz sa karty? JuĹź nie pamiÄ?tam kiedy ostatni raz na oczy
    > widziaĹ?am znaczek.

    Kaju, czytanie ze zrozumieniem naprawde nie boli - juz Ci to
    wielokrotnie pisalem - wiec wroc i czytaj watek do skutku az zrozumiesz
    i zauwazysz roznice :D - a teraz sie nie kompromituj wiecej

    Jacek

  • 13. Data: 2006-01-22 16:53:52
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Kaja napisał(a):

    > U nas są karty miejskie, a nie jakieś znaczki.

    U nas to znaczy gdzie ignorantko jedna?

    Jacek

  • 14. Data: 2006-01-22 17:57:41
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sat, 21 Jan 2006 19:14:10 +0100, marecki102 napisał(a):

    > witam
    > znajoma zapomniala wpisac nr okladki na znaczku na bilet miesieczny i
    > dostala mandat tak jakby jechala bez biletu...

    Gdansk?
    Renoma musi sobie teraz nieco pokozaczyc. Potem sie uspokoi.
    Kumpela tez dostala taki mandat mimo ze jezdzila na tym bilecie( i byla
    kilkukrotnie kontrolowana) prawie pol roku (wlasnie sie jej konczyl)
    Jej facet poszedl do biura Renomy wytlumaczyl co i jak i stanelo na tym ze
    zaplacila tylko te ich smieszna oplate manipulacyjna (12pln o ile pamietam)
    Ogolnie wieksze klotnie nie maja sensu bo to oni sa na prawie, ale dogadac
    sie czesto udaje.
    Czego i twojej znajomej zycze
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 15. Data: 2006-01-22 18:17:56
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "JFK" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Gdansk?
    > Renoma musi sobie teraz nieco pokozaczyc. Potem sie uspokoi.

    Nie wiem, czy sie uspokoi, skoro dostaje 100% kwot sciagnietych
    oplat dodatkowych...

    Piotr

  • 16. Data: 2006-01-22 19:13:40
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sun, 22 Jan 2006 19:17:56 +0100, PiotRek napisał(a):

    > Nie wiem, czy sie uspokoi, skoro dostaje 100% kwot sciagnietych oplat
    > dodatkowych...
    W Skm sie uspokoili wiec mysle ze tutaj tez to nastapi.
    Chca sobie wyrobic "opinie" potem beda miec latwiej z robota.

  • 17. Data: 2006-01-22 19:32:22
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > ano nie rozumiem jednej sprawy !!! jak mozna traktowac na rowni kogos kto
    > jedzie z premedytacja bez biletu na tzw 'gape' z kims kto de facto kupil
    > bilet i nie dopelnil takiego szczegoliku jakim jest wpisanie nr na
    > znaczku...

    Pretensje do Ministra Infrastruktury i Parlamentu RP. Nie ma rozróżnienia na
    osoby bez biletu i z biletem nieważnym - opłata jest taka sama.

    pdr
    Olo

  • 18. Data: 2006-01-22 19:35:12
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Stuknij się w głowę.
    > U nas są karty miejskie, a nie jakieś znaczki.

    A mieszkasz w Gdansku? Bo ten Pan wlasnie o Gdansku pisał, jakbys tak nie
    doczytała.

    pdr
    Olo

  • 19. Data: 2006-01-22 19:56:06
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > W Skm sie uspokoili wiec mysle ze tutaj tez to nastapi.
    > Chca sobie wyrobic "opinie" potem beda miec latwiej z robota.

    Może i tak (a może i nie) - to się okaże za jakiś czas. :-)

    Aczkolwiek uważam, że te 100% to lekkie przegięcie jest.

    Piotr

  • 20. Data: 2006-01-22 20:21:29
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sun, 22 Jan 2006 20:56:06 +0100, PiotRek napisał(a):
    > Aczkolwiek uważam, że te 100% to lekkie przegięcie jest.
    Wiesz zkm i tak tej kasy nie mialo. A tym sposobem wiecej osob bedzie
    kasowac bilety wiec sa do przodu. Tak naprawde to sa do przodu na tych
    bilteach sporo lepiej nizby byli na procencie od kar. Bo sciagniecie ich
    to caly kosztowny mechanizm a sciagalnosc w praktyce jest marna wiec
    woleli pozbyc sie problemu.