  • 1. Data: 2003-03-28 07:25:10
    Temat: zmiany w parwie dotyczace internetu
    Od: z...@p...onet.pl

    WWitam Szanownych Grupowiczów

    Mam ogromna prosbe!
    Podajcie mi prosze namiary na dokumenty dotyczace zmian w prawie jesli chodzi o
    poczte elktroniczna. wiem ze cos ostatnio sie zmienilo.

    z gory dziekuje za pomoc.

    z powazaniem
    slawomir komorowski

  • 2. Data: 2003-03-28 09:37:41
    Temat: Re: zmiany w parwie dotyczace internetu
    Od: esta <f...@n...cmok.us>

    z...@p...onet.pl <z...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Podajcie mi prosze namiary na dokumenty dotyczace zmian w prawie jesli chodzi o
    > poczte elktroniczna. wiem ze cos ostatnio sie zmienilo.
    Zapewne masz na myśli ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm

    --
    esta

  • 3. Data: 2003-03-28 09:46:26
    Od: z...@p...onet.pl

    > Zapewne masz na myśli ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    > http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm
    >

    > --
    > esta

    strzal w 10, dziekuje bardzo!!!