  • 1. Data: 2006-05-30 16:42:11
    Temat: zmiana planu taryfowego a rezygnacja z uslugi do 10 dni
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ustawa z 2 marca 2000r. o ochronie niektrych praw konsumentow oraz o
    odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez produkt niebezpieczny a
    konkretnie rozdzial o sprzedazy na odleglosc ma zastosowanie do zmiany planu
    taryfowego?
    Zmiana planu taryfowego zostala dokonana przez telefon. Mam prawo rezygnacji
    (w ciagu ustawowych 10dni) z nowego planu czy moze nie?
    Operator twierdzi ze nie mam takiego prawa, gdyz to nie nowa umowa a jedynie
    zmiana planu taryfowego (ale tym samym lojalka na rok).
    Prosze o porady
    pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2006-05-30 16:53:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    adam napisał(a):
> [...]
    > odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez produkt niebezpieczny a
    > konkretnie rozdzial o sprzedazy na odleglosc ma zastosowanie do zmiany planu

    Nie.

> [...]
    > Operator twierdzi ze nie mam takiego prawa, gdyz to nie nowa umowa a jedynie
    > zmiana planu taryfowego (ale tym samym lojalka na rok).

    Dokładnie- umowa już istnieje, tylko jej warunki uległy zmianie. jednak
    Prawo telekomunikacyjne nakłada obowiązek zawarcia umowy w formie
    pisemnej, a co za tym idzie jej zmiany (np. przedłużenie) również
    powinny mieć formę pisemną. Otwiera się więc pole do negocjacji ;-)

    M.

  • 3. Data: 2006-05-30 19:02:39
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > pisemnej, a co za tym idzie jej zmiany (np. przedłużenie) również
    > powinny mieć formę pisemną. Otwiera się więc pole do negocjacji ;-)

    Dzieki za odpowiedzi.
    Co wiec proponujesz? Na co sie powolywac piszac reklamacje?
    pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2006-05-30 21:55:30
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    planu
    > taryfowego?
    > Zmiana planu taryfowego zostala dokonana przez telefon.

    A nie masz przypadkiem telefonu na firme?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-05-31 06:23:33
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > A nie masz przypadkiem telefonu na firme?

    Nie, telefon jest na osobe prywatna. A firma, ktora ma taka polityke to
    Tele2.
    pzdr
    Adam