eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmiana planu taryfowego a rezygnacja z uslugi do 10 dni
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2006-05-30 16:42:11
    Temat: zmiana planu taryfowego a rezygnacja z uslugi do 10 dni
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ustawa z 2 marca 2000r. o ochronie niektrych praw konsumentow oraz o
    odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez produkt niebezpieczny a
    konkretnie rozdzial o sprzedazy na odleglosc ma zastosowanie do zmiany planu
    taryfowego?
    Zmiana planu taryfowego zostala dokonana przez telefon. Mam prawo rezygnacji
    (w ciagu ustawowych 10dni) z nowego planu czy moze nie?
    Operator twierdzi ze nie mam takiego prawa, gdyz to nie nowa umowa a jedynie
    zmiana planu taryfowego (ale tym samym lojalka na rok).
    Prosze o porady
    pzdr
    Adam



  • 2. Data: 2006-05-30 16:53:59
    Temat: Re: zmiana planu taryfowego a rezygnacja z uslugi do 10 dni
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    adam napisał(a):
    > Witam
    > Czy ustawa z 2 marca 2000r. o ochronie niektrych praw konsumentow oraz o
    > odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez produkt niebezpieczny a
    > konkretnie rozdzial o sprzedazy na odleglosc ma zastosowanie do zmiany planu
    > taryfowego?

    Nie.

    > Zmiana planu taryfowego zostala dokonana przez telefon. Mam prawo rezygnacji
    > (w ciagu ustawowych 10dni) z nowego planu czy moze nie?
    > Operator twierdzi ze nie mam takiego prawa, gdyz to nie nowa umowa a jedynie
    > zmiana planu taryfowego (ale tym samym lojalka na rok).

    Dokładnie- umowa już istnieje, tylko jej warunki uległy zmianie. jednak
    Prawo telekomunikacyjne nakłada obowiązek zawarcia umowy w formie
    pisemnej, a co za tym idzie jej zmiany (np. przedłużenie) również
    powinny mieć formę pisemną. Otwiera się więc pole do negocjacji ;-)

    M.


  • 3. Data: 2006-05-30 19:02:39
    Temat: Re: zmiana planu taryfowego a rezygnacja z uslugi do 10 dni
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Dokładnie- umowa już istnieje, tylko jej warunki uległy zmianie. jednak
    > Prawo telekomunikacyjne nakłada obowiązek zawarcia umowy w formie
    > pisemnej, a co za tym idzie jej zmiany (np. przedłużenie) również
    > powinny mieć formę pisemną. Otwiera się więc pole do negocjacji ;-)
    >
    Dzieki za odpowiedzi.
    Co wiec proponujesz? Na co sie powolywac piszac reklamacje?
    pzdr
    Adam



  • 4. Data: 2006-05-30 21:55:30
    Temat: Re: zmiana planu taryfowego a rezygnacja z uslugi do 10 dni
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>


    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e5hsgm$aes$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Czy ustawa z 2 marca 2000r. o ochronie niektrych praw konsumentow oraz o
    > odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez produkt niebezpieczny a
    > konkretnie rozdzial o sprzedazy na odleglosc ma zastosowanie do zmiany
    planu
    > taryfowego?
    > Zmiana planu taryfowego zostala dokonana przez telefon.

    A nie masz przypadkiem telefonu na firme?

    Pozdrawiam
    SDD



  • 5. Data: 2006-05-31 06:23:33
    Temat: Re: zmiana planu taryfowego a rezygnacja z uslugi do 10 dni
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > A nie masz przypadkiem telefonu na firme?
    >
    Nie, telefon jest na osobe prywatna. A firma, ktora ma taka polityke to
    Tele2.
    pzdr
    Adam


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1