  • 1. Data: 2009-02-03 07:07:13
    Temat: zmiana nazwy zbioru zgłoszonego do giodo?
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    ma małą zagwozdkę. W 1999 roku do GIODO został zgłoszony zbiór
    "Podopieczni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w ...". W międzyczasie
    w ustawie o pomocy społecznej termin "podopieczny" został zmieniony na
    "klient". W związku z tym jestem naciskany by zmienić nazwę zbioru na
    "Klienci Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w ...". Moim zdaniem to z
    leksza niedorzeczne by z tego powodu wysyłać zmianę do GIODO, chciałbym
    poznać Wasze zdanie (i ewentualne podstawy prawne, precedensy itp).

    Pozdrawiam,
    lukebe.

  • 2. Data: 2009-02-03 09:57:19
    Temat: Re: zmiana nazwy zbioru zgłoszonego do giodo?
    Od: wwwd <d...@N...gazeta.pl>

    Moim zdaniem nie musisz nie nastąpiły zmiany w zbiorze. A w razie
    kontroli możesz to spokojnie obronić

  • 3. Data: 2009-02-03 09:58:39
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>

    wwwd pisze:
    > Moim zdaniem nie musisz nie nastąpiły zmiany w zbiorze. A w razie
    > kontroli możesz to spokojnie obronić

    Sprawa i tak sie rypła ponieważ poszukałem i okazuje się że w uops nie
    występuje ani "podopieczny" ani "klient" tylko "osoba" ew.
    "świadczeniobiorca". Tak to jest gdy się najpierw samemu nie sprawdzi :(