  • 1. Data: 2005-10-02 08:44:31
    Temat: złom zajmuje miejsce na chodniku
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    Witam!
    jestem wlascicielem malego sklepu komputerowego, na mniejszej, bocznej
    uliczce w centrum miasta. Ulica jest dosc waska i ZAWSZE zapchana autami
    parkujacymi po obu stronach na chodnikach. Nie jest to w sumie takie
    strasznie bo na dlugosci 150m zawsze gdzies czlowiek moze sie wepchnac,
    ale jest pewien maly problem. okolica to stare kamiennice i jak to w
    wiekszosci wielkich polskich miast - zamieszkanych przez lumperproletariat
    - czyli zwykle menelstwo.

    na chodniku tuz obok sklepu zaparkowany jest stary polonez, ale cala
    dlugoscia rownolegle do ulicy zajmujac conajmniej 2 miejsca dla aut. co
    wiecej polonez ten nalezy zapewne do jakiegos miejscowego menela, widac po
    nim ze od kilku lat nie jezdzi - opony flak, brudny okropnie, w srodku
    warstwa kurzu, a na masce kupy ptanie sprzed lat.

    czy jest jakas podstawa prwana i do kogo z nia sie zglosic aby usunac wrak
    z ulicy centrum miasta?

    obok stoi maluch w porobnym stanie :-)

    dzieki za info

    SA

  • 2. Data: 2005-10-02 09:13:24
    Temat: Re: złom zajmuje miejsce na chodniku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Staszek Alcatraz" <m...@a...com> napisał w
    wiadomości news:op.sx0fwhx9q5g2do@solaris...

    Zwróć się do Straży Miejskiej lub Policji. Co do zasady, porzucenie
    samochodu jest wykroczeniem i jedną z przesłanek do jego odholowania.
    Kłopotów z tym sporo, toteż dokąd nikt się nie zwróci wprost, to wolą
    nie widzieć.

  • 3. Data: 2005-10-02 11:59:37
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <op.sx0fwhx9q5g2do@solaris>, Staszek Alcatraz wrote:

> [...]
    > nim ze od kilku lat nie jezdzi - opony flak, brudny okropnie, w srodku
    > warstwa kurzu, a na masce kupy ptanie sprzed lat.

    O ile pamiętam dzwoni się na policję (ew. sm) i oni mają odpowiednią
    komórkę (znaczy dział taki:)) do usuwania wraków. Pamiętam, że istotne
    było, czy samochód ma rejestrację czy nie, ale w którym przypadku
    szybciej uprzątną to nie pamiętam.

    Renata

  • 4. Data: 2005-10-02 12:38:28
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > było, czy samochód ma rejestrację czy nie, ale w którym przypadku

    rejestracje ma ale ewidentnie widac ze od lat nie poruszal sie - nawet
    zacieki od psich sikow na kolach :-)

    SA

  • 5. Data: 2005-10-02 20:01:05
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    pewnie nie oplaca OC i mam nadzieje ze go za to scigna ;)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 6. Data: 2005-10-02 21:10:51
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > rejestracje ma ale ewidentnie widac ze od lat nie poruszal sie - nawet
    > zacieki od psich sikow na kolach :-)
    >
    > SA

    tylko zanim poczynisz jakieś krroki
    dowiedz sie czy aktualny właściciel poloneza nie siedzi w wiezieniu
    bo jak wyjdzie i sie dowie kto mu sprzątnął poldzia to jakoś mam wrażenie
    że twój sklep a w zasadzie wrak sklepu nie będzie więcej wart niż 5
    zł:)))))))))))))

    abstrachując co robi sklep komputerowy w menelskiej dzielnicy ?
    to sklep komis nocny? a menele to twoi klienci ? :))))))))))

  • 7. Data: 2005-10-03 17:28:22
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > dowiedz sie czy aktualny w?a?ciciel poloneza nie siedzi w wiezieniu

    przecie nie podpisze tego wlasnym nazwiskiem !
    podpisze sie "a...@w...pl" ;-), moze dodam NOSPAM w srodku

    > ?e twój sklep a w zasadzie wrak sklepu nie b?dzie wi?cej wart ni? 5

    sklep jest na rogu z dosc mocno uczeszczana ulica

    SA

  • 8. Data: 2005-10-03 18:43:21
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > przecie nie podpisze tego wlasnym nazwiskiem !
    > podpisze sie "a...@w...pl" ;-), moze dodam NOSPAM w srodku

    > sklep jest na rogu z dosc mocno uczeszczana ulica
    >
    > SA

    no co za typ........
    przeciez nie chodzi o to co w necie napiszesz
    ludzie widzą ludzie słyszą.......
    ulica wiele wie......
    a w ogóle to jakiś pieniacz jesteś co cię obchodzą cudze auta?
    stoją to niech stoją nie twoja rzecz.

    i trochę wyluzuj bo się wykończysz
    i kto wtedy sklep poprowadzi ? :))))))

  • 9. Data: 2005-10-03 18:50:50
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    > podpisze sie "a...@w...pl" ;-), moze dodam NOSPAM w srodku

    > sklep jest na rogu z dosc mocno uczeszczana ulica

    no co za ponury typ.......
    przecież nie chodzi o to co w necie wypisujesz
    tylko co usłyszy i zobaczy ulica
    a tak w ogóle to jakiś pieniacz jesteś
    co cię cudze auta obchodzą?
    stoją to stoją nie twoja rzecz.

    poza tym trochę wyluzuj bo się wykończsz
    i kto wtedy sklep poprowadzi? :))))
    a że żeś wywalił na wierzch mój adres to tylko świadczy o tobie
    tylko masz pecha to konto nie istnieje he he he he he................
    tyle że słomę w butach każdy u ciebie zobaczył.
    życzę sukcesów w dalszym życiu.......

  • 10. Data: 2005-10-03 19:01:47
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > a tak w ogóle to jaki? pieniacz jeste?

    stary nie skumales dowcipu. usmiechnij sie.

    > co ci? cudze auta obchodz??
    > stoj? to stoj? nie twoja rzecz.

    stoja i zajmuja potencjalnie moje miejsce parkingowe.

    > tylko masz pecha to konto nie istnieje he he he he he................

    qrde ... mania przesladowcza ? to naprawde mial byc dowcip.

    SA