  • 31. Data: 2007-12-23 15:07:58
    Temat: Re: zlecilem napisanie pracy i zostalem oszukany
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 16:04:37 +0100, Johnson napisał(a):

    > A jakim?
    > Czy tylko poczytałeś o tym w jakiejś gazecie?

    Art. 115 ust. 1 pr.aut.?
    Ale fakt, że art. 122 pr.aut. troszkę burzy ten porządek ;o)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 32. Data: 2007-12-23 16:23:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Art. 115 ust. 1 pr.aut.?

    To najwyżej przygotowania do tego przestępstwa. Nawet nie usiłowanie.
    A przygotowanie jest karalne gdy ustawa tak stanowi, a tu gdzieś stanowi?

    > Ale fakt, że art. 122 pr.aut. troszkę burzy ten porządek ;o)

    Tryb ściągania, akurat jest bez znaczenia dla samego bytu przestępstwa.
    Tryb to kwestia procesowa, a nie materialnoprawna.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 33. Data: 2007-12-23 21:03:36
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał

    > Podżeganie.

    Niby teg co miał to napisać? Do czego, do pomocnictwa czy oszustwa (przez
    napisanie, podpisanie się nazwiskiem zamawiającego i pobranie kasy)?

  • 34. Data: 2007-12-23 21:35:47
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 17:23:33 +0100, Johnson napisał(a):

    > To najwyżej przygotowania do tego przestępstwa. Nawet nie usiłowanie. A
    > przygotowanie jest karalne gdy ustawa tak stanowi, a tu gdzieś stanowi?

    Nie stanowi.
    Się jeszcze zastanawiam czy on pisatiela do czegoś nie podżegał.

    > Tryb ściągania, akurat jest bez znaczenia dla samego bytu przestępstwa.
    > Tryb to kwestia procesowa, a nie materialnoprawna.

    No tak, tak.

  • 35. Data: 2007-12-23 21:57:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Się jeszcze zastanawiam czy on pisatiela do czegoś nie podżegał.

    Niby do czego?

  • 36. Data: 2007-12-23 22:08:14
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 22:57:27 +0100, Johnson napisał(a):

    > Niby do czego?

    No nie wiem, ja się na karnym NIE ZNAM.
    A co - wolno pisać prace magisterskie na zlecenie?

  • 37. Data: 2007-12-23 22:23:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > No nie wiem, ja się na karnym NIE ZNAM.
    > A co - wolno pisać prace magisterskie na zlecenie?

    A to nie wolno?
    Ja swoją kupiłem ;), to popełniłem przestępstwo ??

  • 38. Data: 2007-12-23 22:26:44
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message

    > A to nie wolno?
    > Ja swoją kupiłem ;), to popełniłem przestępstwo ??

    Tak i jesteś zerem.

    MK

  • 39. Data: 2007-12-23 22:28:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sanctum Officium pisze:

    > Tak i jesteś zerem.

    Zerem, to jest ktoś inny, jak słyszałem i proszę mnie do niego nie
    porównywać ...

  • 40. Data: 2007-12-23 22:40:31
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    > Zerem, to jest ktoś inny, jak słyszałem i proszę mnie do niego nie
    > porównywać ...

    On sam napisał swoją pracę magisterską, więc skoro on jest zerem, to Ty
    kim? -1?

    MK