  • 11. Data: 2007-12-21 22:41:56
    Temat: Re: zlecilem napisanie pracy i zostalem oszukany
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Plati" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fkhac9$2aj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy mam jakies szanse na odzyskanie pieniedzy? Czy moge tą sprawę zglosić
    > na policję?

    Proponuje zglosic promotorowi i dziekanowi! :>

  • 12. Data: 2007-12-21 22:44:44
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Heming" <h...@w...gazeta.pl> wrote
    > Proponuje zglosic promotorowi i dziekanowi! :>

    E tam... od razu do komisji dyscyplinarnej, a może oszust też jest studentem
    tej uczelni;)

  • 13. Data: 2007-12-21 22:45:31
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Plati" <p...@g...com> wrote in message
> [...]

    Niektórym już kompletnie odbija. Wkróce zaczną się teksty: kupiłem świadomie
    kradziony samochód, a ten okazał się nie mieć kilimatyzacji, czy zgłosić to
    policji, który artykuł ustawy o uczciwej konkurencji zastosować?

    MK

  • 14. Data: 2007-12-21 23:01:03
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 21 Dec 2007 23:45:31 +0100, Sanctum Officium napisał(a):

> [...]
    > świadomie kradziony samochód, a ten okazał się nie mieć kilimatyzacji,
    > czy zgłosić to policji, który artykuł ustawy o uczciwej konkurencji

    Teraz to już nawet: o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 15. Data: 2007-12-21 23:18:33
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > mgr. wplacilem kolesiowi 800zl. Dostalem konspekt. Pierwsza czesc pracy
    > mialem otrzymac w grudniu do konsultacji z promotorem. Do tej pory nie
    > dostalem nic. Koles nie odbiera tel. Pisze tylko sms i ciagle przeklada
    > terminy. Dzisiaj minal kolejny. Wydaje mi sie ze koles od poczatku
    > chcial mnie oszukac. Kase przelewalem mu w dwoch czesciach na dwa rozne
    > konta. Podal mi swoje dane, Pesel, nr tel itp.
    > Czy mam jakies szanse na odzyskanie pieniedzy? Czy moge t? sprawę
    > zglosić na policję? Jak zakwalifikować taki czyn ?

    A to nie ty piszesz te prace?
    Warto by sprawdzić po googlach czy twój
    adres mailowy albo nick nie występuje
    w podobnych ogłoszeniach... ;)

  • 16. Data: 2007-12-21 23:21:46
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Plati pisze:
> [...]
    > Czy mam jakies szanse na odzyskanie pieniedzy? Czy moge tą sprawę
    > zglosić na policję? Jak zakwalifikować taki czyn ?

    fake

  • 17. Data: 2007-12-22 07:40:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Plati napisał(a):
> [...]
    > Czy mam jakies szanse na odzyskanie pieniedzy? Czy moge tą sprawę
    > zglosić na policję? Jak zakwalifikować taki czyn ?

    problem prawny na poziomie:

    "zlecilem kolesiowi zabojstwo X-a, wzial pieniadze, zlecenia nie
    wykonal, czy moge zglosic oszustwo na policje?"

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 18. Data: 2007-12-22 07:56:37
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    > czyli sprawa przerąbana jednym słowem ? Koles poprostu szukal jelenia i
    > wiedzial ze i tak nic mu nie zrobie bo charakter sprawy jest taki a nie inny i
    > mam zwiazane rece

    wiesz... jaki magister taka praca ;]

    --
    pozdrawiam
    Piotr "Archie" Połoczański

  • 19. Data: 2007-12-22 10:13:30
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Plati <p...@g...com> wrote:

    > chcial mnie oszukac. Kase przelewalem mu w dwoch czesciach na dwa rozne
    > konta. Podal mi swoje dane, Pesel, nr tel itp.
    > Czy mam jakies szanse na odzyskanie pieniedzy? Czy moge tą sprawę

    A nie mozna do tego podejsc z innej strony, tzn. jako bezpodstawne
    wzbogacenie, wystapic o zwrot pomylkowych przelewow?

    a.

  • 20. Data: 2007-12-22 10:19:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.12.2007 Buster <b...@t...net.pl> napisał/a:

    > A ty nie wiedziałeś, ze popełniasz przestępstwo??? Pytam tak z ciekawości.

    Zlecając komuś napisanie jakiegoś tekstu żadnego przestępstwa jeszcze nie
    popełnia.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/