  • 1. Data: 2004-01-25 19:12:53
    Temat: złamany nos :(
    Od: "Rasta" <r...@i...pl>

    Witajcie Drodzy Grupowicze ,

    Mój "kolega" wczoraj na 100dniówce złamał nos obecnemy chłopakowi jego byłej
    dziewczyny bo niewytrzymał prowokacji. Co mu grozi ?? np. jak sprawa pójdzie
    do sądu ??

  • 2. Data: 2004-01-25 20:53:46
    Temat: Re: złamany nos :(
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rasta" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    byłej
    > dziewczyny bo niewytrzymał prowokacji. Co mu grozi ?? np. jak sprawa

    złamanie nosa zwykle liczy się jako naruszenie cyności organu ciala na okres
    powyzej 7 dni... ale różnie to bywa. 157 par 1 kk - wyrok do 5 lat. A w tą
    prowokacje to i tak nikt nie uwierzy...

  • 3. Data: 2004-01-26 16:46:03
    Od: lazik_s <s...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów pl.soc.prawo!!!

    Pewnego dnia, a było to w niedzielę wieczorem, Rodrig napisałeś na
    pl.soc.prawo coś takiego:
    > złamanie nosa zwykle liczy się jako naruszenie cyności organu ciala
    > na okres powyzej 7 dni... ale różnie to bywa. 157 par 1 kk - wyrok
    > do 5 lat. A w tą prowokacje to i tak nikt nie uwierzy...

    A można w takim wypadku np. domagać się odszkodowania od lejącego po
    gębie? Np na koszty operacji plastycznej, bo nosek to już nie ten sam.
    BTW może wreszcie niektórzy zrozumieją, że po mordzie to się można
    prać, ale trzeba także tego konsekwencje ponieść :) Ah te
    TESTOSTERONY

    --
    Pozdrowienia,
    lazik_s mailto:n...@p...gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --