  • 21. Data: 2014-11-10 13:30:13
    Temat: Re: zimny kaloryfer
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-10 13:23, ?aee?nó? 1/4 ? wrote:

    > Idealny "kaloryfer" ma tak? temperature, jak powietrze w pomieszczeniu,
    > czyli 20 stopni Celsjusza.

    Nie chcę ci psuć dnia, ale taki "idealny kaloryfer" według twojej
    definicji, to po prostu grzejnik nie podłączony do instalacji;)

    Shrek.

  • 22. Data: 2014-11-10 13:41:26
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    No sam widzisz.
    A u Stokrotki kaloryfer podłączyli do instalacji wody lodowej.
    ONI jej chłodzą.

    A poza tym zapewniam Cię, że jeżeli wszystkie kaloryfery w Twoim lokalu,
    wszystkie ściany, wszystkie sufity, wszystkie podłogi, całe wyposażenie
    będzie miało temperaturę 20 stopni Celsjusza, to będziesz się czuł idealnie.
    c.b.d.u.

    -----

  • 23. Data: 2014-11-10 13:50:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-10 13:41, ?aee?nó? 1/4 ? wrote:
    > No sam widzisz.

    > A poza tym zapewniam Cie, ?e je?eli wszystkie kaloryfery w Twoim lokalu,
    > wszystkie ?ciany, wszystkie sufity, wszystkie pod?ogi, ca?e wyposa?enie
    > bedzie mia?o temperature 20 stopni Celsjusza, to bedziesz sie czu? idealnie.

    Być może, ale nie będzie to zasługą grzejnika. Być może będzie mnie
    bolał ząb, ale to też nie będzie miało nic wspólnego z grzejnikiem
    (chyba że akurat o grzejnik sobie tego zęba wybiję;)

    > c.b.d.u.

    Tak zwana gówno prawda. Idea grzejnika (jak sama nazwa wskazuje) zasadza
    się na przekazywaniu energii (cieplnej) z grzejnika do otoczenia. Na
    dzień dzisiejszy nauka twierdzi, że taki samoistny sumaryczny przepływ
    co do zasady występuje od ciał cieplejszych do zimniejszych:P

    Shrek

  • 24. Data: 2014-11-10 13:59:14
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-10 13:50, Shrek pisze:

> [...]
    > dzień dzisiejszy nauka twierdzi, że taki samoistny sumaryczny przepływ
    > co do zasady występuje od ciał cieplejszych do zimniejszych:P

    Za wyjątkiem Stokrotki. U niej jest zapewne odwrotnie. Podobnież głupsi
    uczą się od mądrzejszych, ale to też u niej nie działa. Powiedziałbym
    wręcz że jej głupota się pogłębia

    --
    Sonn

  • 25. Data: 2014-11-10 15:22:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-10 13:59, Sonn wrote:

    > Za wyjątkiem Stokrotki. U niej jest zapewne odwrotnie.

    Niestety nie. Jakby tak było, to Stokrotka by się już zagotowała,
    przejmując ciepło z chłodniejszego otoczenia;)

    Shrek.

  • 26. Data: 2014-11-10 15:28:52
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-11-10 15:22, Shrek pisze:

    > Niestety nie. Jakby tak było, to Stokrotka by się już zagotowała,
    > przejmując ciepło z chłodniejszego otoczenia;)

    Kiedyś już mało brakowało ;)
    http://pl.hum.polszczyzna.narkive.com/oK9iz55c/o-ru-
    e-ciep-owniczej-policji-i-je-u

    --
    Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
    jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

  • 27. Data: 2014-11-10 21:40:53
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Twoje ciało ma mniej niż 20 stopni Celsjusza?
    Współczuję.

    -----

  • 28. Data: 2014-11-10 22:17:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-10 21:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > Twoje ciało ma mniej niż 20 stopni Celsjusza?
    > Współczuję.

    Współczuję, że nie rozumiesz tego, co do Ciebie napisano.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2014-11-11 01:40:45
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-10 15:28, Aicha pisze:

    > Kiedyś już mało brakowało ;)
    > http://pl.hum.polszczyzna.narkive.com/oK9iz55c/o-ru-
    e-ciep-owniczej-policji-i-je-u

    Dlaczego ona mieszka w garażu? Z domu ją wyrzucili? Powinna się tym
    zainteresować opieka społeczna. Swoja drogą to ten garaż nie jest zły
    skoro internet tam jest.

    --
    animka

  • 30. Data: 2014-11-11 01:59:49
    Od: "Moonski" <c...@i...nz>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź> napisał w wiadomości

    > Idealny "kaloryfer" ma taką temperaturę, jak powietrze w pomieszczeniu,
    > czyli 20 stopni Celsjusza.

    Czemu cudzysłów, czy to coś oznacza?
    Jeżeli chodzi o powietrze, to żeby miało te 20C, też musi się gdzieś
    nagrzać. Przeważnie nagrzewa je właśnie kaloryfer.
    Gorący.

    M.