  • 1. Data: 2014-11-08 03:43:41
    Temat: zimny kaloryfer
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Listopad, noc , temperatura zewnętrzna 8stC.
    W pokoju są 2 kaloryfery każdy w innym pionie: 8 żeberek i 4 żeberka.
    1 pion: 8 żeberek zimne od 23 godziny (żeby niezauważono, że nie grzano, o
    22 na pewno były jeszcze ciepłe).
    2 pion: 4 żeberka grzeją stale (ale są co jakiś czas zapowietrzane - by winę
    zwalić na lokatora), temperatura wody od 37 zwykle do 43stC - maksymalnie.

    Czy narusza to przepisy i jakie?
    Jak to udowodnić?

    Ile powinni zwracać pieniędzy?
    Za jaki czas: bo jeśli zwrócą tylko za miesiąc to wynika z tego,
    że jak nie będą grzać całą zimę
    lokator zapłaci za pół roku ogrzewania, mimo, że nie było grzane wcale.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,

  • 2. Data: 2014-11-08 06:23:04
    Temat: Re: zimny kaloryfer
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-08 03:43, Stokrotka pisze:
> [...]
    > że jak nie będą grzać całą zimę
    > lokator zapłaci za pół roku ogrzewania, mimo, że nie było grzane wcale.

    ???

    Każdy sobie sam ogrzewa mieszkanie, nic nam do tego, że w piecu nie
    grzejesz. A jak ktoś ma dla ciebie grzać w piecu, to do niego z
    reklamacją, a nie grupę zaśmiecasz.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-11-08 10:00:26
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > ???
    >
    > Każdy sobie sam ogrzewa mieszkanie, nic nam do tego, że w piecu nie
    > grzejesz. A jak ktoś ma dla ciebie grzać w piecu, to do niego z
    > reklamacją, a nie grupę zaśmiecasz.

    W tym mieszkaniu nie ma żadnego pieca.
    W blokach już dawno nie montuje się pieców.
    Zwykłe CO. Płacone w zależności od mieszakania według podzielnika lub metra
    kwadratowego.
    W wymieninym mieszkaniu od metra kwadratowego.

  • 4. Data: 2014-11-08 10:42:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-08 10:00, Stokrotka pisze:

> [...]
    > metra kwadratowego.
    > W wymieninym mieszkaniu od metra kwadratowego.

    No to idź do tych, co im płacisz za grzanie i spytaj się czemu nie
    grzeją, skoro mają grzać (zajrzyj do umowy z nimi).

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-11-08 18:39:27
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-08 10:42, Liwiusz pisze:

    > No to idź do tych, co im płacisz za grzanie i spytaj się czemu nie
    > grzeją, skoro mają grzać (zajrzyj do umowy z nimi).

    Przecież ona jest ponoć bezdomna i mieszka w garażu. Garaż mają jej
    ogrzewać?

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2014-11-08 19:04:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-08 18:39, Sonn pisze:

    > Przecież ona jest ponoć bezdomna i mieszka w garażu. Garaż mają jej
    > ogrzewać?

    No przecież jest Ustawa o Ogrzewaniu Garażu Animki oraz Ustawa o
    Ogżewaniu Gararzu Stokrotki. Im kto głupszy, tym bardziej liczy na przepisy.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2014-11-08 19:11:50
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > No to idź do tych, co im płacisz za grzanie i spytaj się czemu nie
    > grzeją, skoro mają grzać (zajrzyj do umowy z nimi).

    O 11 w nocy?!!!
    Kolejny raz w tym samym tygodniu?!

    I nie rozmydlaj problemu, pytania postawiłam konkretne:

  • 8. Data: 2014-11-08 19:18:48
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > No przecież jest Ustawa o Ogrzewaniu Garażu Animki oraz Ustawa o
    > Ogżewaniu Gararzu Stokrotki. Im kto głupszy, tym bardziej liczy na
    > przepisy.

    Gdy nocowałam w garażu miałam ciepło : 23,5st C. Na palcach mogłabym
    policzyć sytuacje przez 6 zim gdy ogrzewania nie było (brak prądu, awaria
    termowentylatora itp-3 termowentylatory chodzące wahadłowo, 4-5
    programatorów, bezpieczniki dobrane tak by się wyłączały odpowiednio
    wcześnie).

    I przede wszystkim dużo trudniejsze były numery tego typu jak złośliwości
    tutaj: "poczekamy aż zaśniesz i wyłączymy, ale chrypa będzie super jutro u
    ciebie".

  • 9. Data: 2014-11-08 19:24:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-08 19:11, Stokrotka pisze:

    > O 11 w nocy?!!!

    Nikogo tu to nie obchodzi gdzie i kiedy gdzieś chodzisz.

    > Kolejny raz w tym samym tygodniu?!

    Jw.

    > I nie rozmydlaj problemu, pytania postawiłam konkretne:

    Nikt tu nie ma czasu, aby rzucać perły przed wieprze. Kołdra na dupę i
    do wyra.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2014-11-08 21:24:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-08 19:04, Liwiusz pisze:

    > No przecież jest Ustawa o Ogrzewaniu Garażu Animki oraz Ustawa o
    > Ogżewaniu Gararzu Stokrotki. Im kto głupszy, tym bardziej liczy na przepisy.

    Odtranżol się ode mnie windyaktorze. Cieszę się, że nigdy z takimi jak
    ty nie miałam doczynienia.

    --
    animka