  • 11. Data: 2006-01-12 21:57:30
    Temat: Re: zgloszenie wykroczenia przestepstwa?
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    nie psa a ta pania ktora nie upilnowala swojego pupilka i przez nia moja
    babcia teraz cierpi.........
    wiec dowiem sie czegos od was czy bedziecie ciagle takich zarozumialcow
    zgrywac?

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dq6h7h$sk$1@inews.gazeta.pl...

  • 12. Data: 2006-01-12 22:02:47
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    robisz sobie jaja czy piszesz powaznie ?

  • 13. Data: 2006-01-12 22:18:14
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > robisz sobie jaja czy piszesz powaznie ?

    Zgadnij.

    Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    Pyt.: Dlaczego?
    Odp.: Odpowiadanie na górze listu.
    Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

    A w ogóle to polecam http://rtfm.bsdzine.org.

    Piotr

  • 14. Data: 2006-01-13 07:10:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Moim zdaniem zaraz po ukończeniu liceum powinieneś podać do sądu swoją
    > polinistkę. W trybie natychmiastowym.

    Może go uczyła ta nauczycielka, która była wczoraj w programie "Uwaga". :)

  • 15. Data: 2006-01-13 13:34:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    bartek napisał(a):

    > nie psa a ta pania ktora nie upilnowala swojego pupilka i przez nia moja
    > babcia teraz cierpi.........
    > wiec dowiem sie czegos od was czy bedziecie ciagle takich zarozumialcow
    > zgrywac?

    Zgrywac sie tu nic babcia, jaka babcia, przeciez zgrywa sie nikt no nie?

    Pies? Babcia chce sprzedac psa?
    Czy to jest może łyżew ? Wiesz, ja bym chętnie kupił, bo Hipek bardzo
    chce mieć łyżwa... No, ostatecznie może być sweter. Albo bulgot? Albo
    taki mały, biały dupelek... Słuchaj, tylko bron Boże jajnik! A to jest -
    jaka rasa?

  • 16. Data: 2006-01-13 13:47:53
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > nie psa a ta pania ktora nie upilnowala swojego pupilka i przez nia moja
    > babcia teraz cierpi.........
    > wiec dowiem sie czegos od was czy bedziecie ciagle takich zarozumialcow
    > zgrywac?

    no to w takim razie pupilek a pani pupilka co babcia teraz cierpi to jej
    wina jest ale wtedy odpowie za pupilka bo ze to zwierze chowane chyba ze
    wszystko pani pupilka zrobila i i tak wyszedl i babcie pogryzl ale natomiast
    chyba ze nie to jak winna pani pupilka i babcia cierpi to wtedy pozwac pania
    pupilka z art. 431 KC

    ;-)))

    Pozdrawiam,
    Michal