  • 11. Data: 2004-09-07 15:59:10
    Temat: Re: zerwanie wszelakiej wspolpracy, a...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0409071256340.-521625@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > ...o NIE MAJĄCEJ MIEJSCA awarii ?

    Awaria jest, bo nie działa. Ktoś plik usunął, albo się sam usunął. Może
    wirus. Oczywiście można go ponownie odtworzyć, ale za to właściciel musi
    zapłacić, a nie ma z czego. Więc ... sam rozumiesz mam nadzieję o co chodzi.
    Siły wyższe i te sprawy :-))

  • 12. Data: 2004-09-08 22:37:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Sep 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ > ...o NIE MAJĄCEJ MIEJSCA awarii ?
    >+
    >+ Awaria jest, bo nie działa. Ktoś plik usunął, albo się sam usunął.

    A.
    A to tak, oczywiście :)
    Źle zrozumiałem sugestię "awarii serwera", lepiej IMHO: "awaria
    serwisu" :)

    >+ Siły wyższe i te sprawy :-))

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-09-09 12:02:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > A to tak, oczywiście :)
    > Źle zrozumiałem sugestię "awarii serwera", lepiej IMHO: "awaria
    > serwisu" :)

    Pewnie lepiej - nie pomyślałem.

  • 14. Data: 2004-09-09 18:38:12
    Temat: Re: zerwanie wszelakiej wspolpracy, a... - nowe tresci...
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

    > Zarzadal przywrocenia dzialania kont i mozliwosci z ich korzystania
    > pod rygorem pociagniecia mnie do odpowiedzialnosci za to, ze
    > blokuje konta i dzialnia jego firmy.

    Malo tego, teraz gdy konta sa usuniete... po wpisaniu adresu (jego domeny)
    domyslnie pokazuje sie strona tego providera...
    Napisal wiec na BOK tej firmy i oskarzyl ja o reklamowanie sie poprzez jego
    domene,
    oczywiscie "jego kosztem" :)

    Co zrobic z tym gosciem... Dalej zada przywrocenia adresow :)

    Robert