  • 1. Data: 2007-09-16 10:35:31
    Temat: zerwanie umowy z orange
    Od: portos111 <p...@o...pl>

    Kupiłem telefon w promocji w orange przez internet. Podpisałem umowę
    promocyjną z datą sporządzenia umowy 4.09. W umowie jest zapis że
    operator zobowiązuje się do aktywowania numeru w ciąhu max 7dni od
    daty sporządzenia umowy. Mineło prawie 2 tygodnie i numer jest nadal
    nieaktywny. Czy niespełnienie tego zapisu przez operatora jest
    podstawą do zerwania umowy z mojej strony z winy operatora bez żadnych
    konsekwencji dla mnie? Czy telefon kupiony za grosze pozostaje moją
    własnością? Proszę o podstawę prawną.
    Sprawa pilna

    Grześ

  • 2. Data: 2007-09-16 11:33:03
    Temat: Re: zerwanie umowy z orange
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > konsekwencji dla mnie? Czy telefon kupiony za grosze pozostaje moją
    > własnością? Proszę o podstawę prawną.

    tak grzesiu, mozesz spokojnie sprzedac na allegro...

  • 3. Data: 2007-09-17 15:30:50
    Od: grejfiq <g...@g...pl>

    gardziej pisze:

    > tak grzesiu, mozesz spokojnie sprzedac na allegro...

    oj chyba nie jestem taki pewny.
    co do umowy - jest to podstawa do jej zerwania.
    podobna sytuacje mialem ostatnio z operatorem Play i apropo telefonu
    sprawa nie jest wcale taka oczywista. Wczytaj się dokładnie w umowę bo z
    tego co wiem zabezpieczają sie przed takimi okolicznościami.
    swoją drogą Ciekawy jestem jakie opinie mają inni użytkownicy.

    pozdrawiam,

    gfq

  • 4. Data: 2007-09-17 19:14:18
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sun, 16 Sep 2007 03:35:31 -0700, od portos111 :

> [...]
    > podstawą do zerwania umowy z mojej strony z winy operatora bez żadnych
    > konsekwencji dla mnie? Czy telefon kupiony za grosze pozostaje moją

    Przyczyną jest firma kurierska realizująca wysyłkę, oraz niewydolność
    działu aktywującego numery razem wzięte. Ot przyczyny techniczne.
    Złóż reklamację, telefon szybko zacznie działać, no chyba, ze ci nie
    zależy.

    Obawiam się, ze telefon za 1zł jest twoją własnością, ale z racji, że jest
    to cena obnizona warunkowo, a warunki są określone w regulaminie promocji,
    operator może skorzystać z punktu umowy.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net