  • 31. Data: 2006-11-19 05:53:35
    Temat: Re: zdjęcie jako dowód, czy legalny
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > *plonk*

    Mam nadzieje że nie będziesz juz odpowiadał na moje posty ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 32. Data: 2006-11-19 05:55:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > *plonk*

    Obiecanki, cacanki ...

  • 33. Data: 2006-11-19 10:10:19
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:ejknc1$ope$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson

    > Szczególnie wiarygodne, jeśli uprawiała seks na jeźdźca ze związanym i
    > zakneblowanym facetem... ;))))

    I to w parku/autobusie/na chodniku.

  • 34. Data: 2006-11-19 16:26:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > Podaj przepis przewidujący karę za to i odpowiedz sobie na pytanie czym
    > są oświadczenia strony w toku postępowania, jaka jest różnica między
    > nimi, a zeznaniami i jaka jest procedura przesłuchiwania stron w
    > procesie cywilnym.

    OK, to dlaczego przy sprawie cywilnej jako powód byłem uprzedzany o
    odpowiedzialności karnej, hmm?

  • 35. Data: 2006-11-19 17:24:21
    Od: Szmul Szmulewicz <s...@s...com>

    Andrzej powiada:

    > OK, to dlaczego przy sprawie cywilnej jako powód byłem uprzedzany o
    > odpowiedzialności karnej, hmm?

    Dostosuj się do rady kama i zapoznaj z procedurą ignorancie(art. 303-304 kpc)

    Szmul Szmulewicz

  • 36. Data: 2006-11-19 18:44:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szmul Szmulewicz wrote:
    > Andrzej powiada:

    > Dostosuj się do rady kama i zapoznaj z procedurą ignorancie(art. 303-304 kpc)

    Przynajmniej coś konkretnie piszesz, w odróżnieniu od palanta o ksywce
    "Johnson"...

    Niemniej jednak właśnie w 303 i 304 kpc wyraźnie stoi napisane, że sąd
    może ponownie przesłuchać pod rygorem odpowiedzialności karnej za kręcenie.

    A przy tak kuriozalnych zeznaniach chyba żaden sędzia się nie powstrzyma
    przed ponownym przesłuchaniem z powodu braku dostatecznego wyświetlenia
    faktów ;->

  • 37. Data: 2006-11-22 23:09:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A przy tak kuriozalnych zeznaniach chyba żaden sędzia się nie powstrzyma
    > przed ponownym przesłuchaniem z powodu braku dostatecznego wyświetlenia
    > faktów ;->

    Nie znasz się. Żaden sędzia nie będzie ponownie przesłuchiwał. Po prostu
    odmówi dania wiary.

  • 38. Data: 2006-11-23 00:34:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Nie znasz się. Żaden sędzia nie będzie ponownie przesłuchiwał. Po prostu
    > odmówi dania wiary.

    To, że nie uwierzy, jest dość oczywiste.

    Niemniej jednak pozostaje pytanie, kto ci dał prawo wypowiadać się w
    imieniu wszystkich sędziów?

    Wszyscy są tak wyprani z uczuć, że żadnemu nie przyjdzie ochota na
    utemperowanie bezczelnej strony usiłującej robić sobie jaja z sądu?

  • 39. Data: 2006-11-23 01:07:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > To, że nie uwierzy, jest dość oczywiste.

    Oj, oj. A miał być PLONK? Bądź honorowy, jak cos piszesz.

    > Niemniej jednak pozostaje pytanie, kto ci dał prawo wypowiadać się w
    > imieniu wszystkich sędziów?

    Wypowiadam się samozwańczo. I co mi zrobisz?

  • 40. Data: 2006-11-23 12:17:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Oj, oj. A miał być PLONK? Bądź honorowy, jak cos piszesz.

    Ooops... Zapomniałem uaktualnić filtry w czytniku na laptopie...

    Dzięki ;->

    *plonk*