  • 31. Data: 2011-03-04 06:22:21
    Temat: Re: zdjęcia w teatrze (kinie)
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    news:ikoqhl$f8e$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Gdyby wezwał Policję, to po prostu zostałyby mu zdjęcia.

    Zdjęcia i tak zostały (odzyskane). A po co i na co kłucić się z ....... .

  • 32. Data: 2011-03-04 15:31:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No jeśli badania w terenie wykazują, że tak dla mnie lepiej, to pewnie i
    > owszem.

    Dobra, to dla zaoszczędzenia fatygi - przelej wszystkie swoje pieniądze
    na moje konto!!!

    ;->

  • 33. Data: 2011-03-04 16:21:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości news:ikoqhl$f8e$1@inews.gazeta.pl...

    > Zdjęcia i tak zostały (odzyskane). A po co i na co kłucić się z ....... .

    Można i tak do tego podejść. W każdym razie Ochrona nie miała prawa żądać
    ich kasowania.

  • 34. Data: 2011-03-04 16:33:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.03.2011 16:31, Andrzej Lawa pisze:

    > Dobra, to dla zaoszczędzenia fatygi - przelej wszystkie swoje pieniądze
    > na moje konto!!!
    >
    > ;->

    Na razie badania w terenie nie wykazują, że tak będzie dla mnie lepiej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 35. Data: 2011-03-04 18:54:17
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Na razie badania w terenie nie wykazują, że tak będzie dla mnie lepiej.

    I widzisz, że twoja teoria nie ma nic wspólnego z ma prawo/nie ma prawa.

  • 36. Data: 2011-03-04 20:02:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Mar 2011, Andrzej Lawa wrote:

    > Dobra, to dla zaoszczędzenia fatygi - przelej wszystkie swoje pieniądze
    > na moje konto!!!

    Za słabo podskakujesz, nie odniesie skutku :P

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2011-03-05 09:11:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Za słabo podskakujesz, nie odniesie skutku :P

    No tak, ale sam jaśnieoświecony i sprawiedliwy sąd powiedział, że
    bezprawne żądania należy spełniać!

  • 38. Data: 2011-03-05 13:20:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Mar 2011, Andrzej Lawa wrote:

    > No tak, ale sam jaśnieoświecony i sprawiedliwy sąd powiedział, że
    > bezprawne żądania należy spełniać!

    Wiem, ale wychodzi że głównym argumentem było "dostateczne
    podskakiwanie"!

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2011-03-06 22:29:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Wiem, ale wychodzi że głównym argumentem było "dostateczne
    > podskakiwanie"!

    Tego przemądry sąd nie powiedział.

  • 40. Data: 2011-03-07 09:06:53
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    W kinie?
    Podchodzi pod nielegalne kopiowanie.

    -----

    > Mimo wszystko zasłaniają sie ustawą o prawach autorskich i każą skasować.
    > I teraz czy ustawa o prawach autorskich zakazuje mi wykonanie zdjęcia dla
    własnych potrzeb.