  • 1. Data: 2006-08-31 14:12:24
    Temat: zdjęcia pracowników na stronie www
    Od: "homereska" <h...@g...com>

    Witam

    Ostatnio w mojej firmie obija nam się o uszy, że będą nasze fotki
    na naszej www. Czy pracodawca ma do tego prawo? Czy mogę odmówić
    umieszczenia mojego zdjęcia na firmowej stronie www?

    z gory dzieki za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-08-31 14:38:35
    Temat: Re: zdjęcia pracowników na stronie www
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    homereska wrote:

> [...]
    > na naszej www. Czy pracodawca ma do tego prawo? Czy mogę odmówić
    > umieszczenia mojego zdjęcia na firmowej stronie www?

    Oczywiscie, ze mozesz. W sumie kazdypewnie odmowi. A szkoda. My kiedys
    mielismy intranet na set soób i wiekszosc miala zdjecia. Milo bylo
    wiedziec kto jest kto...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 3. Data: 2006-08-31 16:02:25
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 31-08-2006 o 16:38:35 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > Oczywiscie, ze mozesz. W sumie kazdypewnie odmowi.

    To zalezy jakie to zdjecia sa. Jesli jedno zbiorowe to oczywiscie odmowic
    mozna ale taka odmowa nie musi byc przyjeta.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 4. Data: 2006-08-31 17:04:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.te5n6ba5a2iefb@sempron Jasko Bartnik
    <j...@g...pl> pisze:

    > To zalezy jakie to zdjecia sa. Jesli jedno zbiorowe to oczywiscie
    > odmowic mozna ale taka odmowa nie musi byc przyjeta.
    Niekoniecznie. Jeśli podpis czy opis zbiorowego zdjęcia zawiera imiona i
    nazwiska pozwalając przypisać je do konkretnych osób na zdjęciu
    przedstawionych to pozwala to na jednoznaczną identyfikację osoby i wymaga
    jej zgody na taka publikację. Osoba przedstawiona na zdjęciu nawet nie musi
    odmawiać, wystarczy że tej zgody nie wyrazi.
    Chyba, że zdjęcie powstało w związku z sytuacją o charakterze z założenia
    publicznym.
    Powyższego nie twierdzę z całą pewnością, i mogę się mylić.
    Jednak zetknąłem się w przeszłości taką właśnie sytuację i radca prawny tak
    to mniej więcej ujął. Niestety już nie pamiętam szczegółów uzasadnienia.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-08-31 17:42:28
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 31-08-2006 o 19:04:13 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Niekoniecznie. Jeśli podpis czy opis zbiorowego zdjęcia zawiera imiona i
    > nazwiska pozwalając przypisać je do konkretnych osób na zdjęciu
    > przedstawionych to pozwala to na jednoznaczną identyfikację osoby i

    O podpisywaniu nie bylo mowy :) Jesli to zdjecie zbiorowe a nie rejestr
    pracownikow to obedzie sie bez pozwolen.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik