  • 11. Data: 2007-08-07 07:59:21
    Temat: Re: zawiadomienie za wycieraczka
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 6 sierpnia 2007 21:52
    (autor Circulus V.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <o...@4...com>):

    > A znasz może podstawę prawną, że nie wolno parkować na uklepanym błocie?

    A czemu jest tam uklepane błoto? Bo debile wydeptali! A nawet jak zasadzić
    to nie urośnie, bo debile będą udeptywać i nie ma szans wykiełkować.

    Jak tak patrzę na zadeptane trawniki np. przed zabrskim M1 (o Multikinie nie
    wspominając, bo tam to już jest czysta złośliwość ludzka) to aż dziw, że
    pół metra dalej się komuś nie chce tylko trawnik musi zniszczyć.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 12. Data: 2007-08-07 15:55:18
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    Karola pisze:
    > nie mam zamiaru sie wypierac, ze auto tam nie stalo, bylo tam (zreszta
    > pewnie i tak zrobili fotke), bo juz nie bylo miejsca przed blokiem
    A ci cholerni architekci robią takie wąskie drzwi do klatek że nie da
    się wjechać pod drzwi

    > a z dwojka dzieci nie bede biegac na rekach z parkingu 300m dalej. Nie bylo po
    > prostu gdzie stanac..

    Jest jeszcze coś takiego jak wózek, zawsze można do bagarznika w aucie
    schować(no chyba że smartem jeździsz). Choć z drugiej strony musiała byś
    ciekawie wyglądać idąc na rękach a po bokach dójka dzieci.

    Popełniłaś wykroczenie - płać. Wkurza mnie szukanie błędów formalnych
    aby uniknąć kary będąc winnym.

    p,M

  • 13. Data: 2007-08-07 15:55:55
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    Marcin Wójcik pisze:
> [...]
    > ciekawie wyglądać idąc na rękach a po bokach dójka dzieci.
    >
    > Popełniłaś wykroczenie - płać. Wkurza mnie szukanie błędów formalnych

    errata - bagażnika oczywiście
    p,M

  • 14. Data: 2007-08-07 20:27:49
    Od: "Roman Rumpel" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wójcik" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f9a4l6$grt$1@inews.gazeta.pl...
    > Popełniłaś wykroczenie - płać. Wkurza mnie szukanie błędów formalnych aby
    > uniknąć kary będąc winnym.

    Zlikwidowac obronców w procesie karnym

    MSPANC