  • 1. Data: 2008-01-15 18:21:00
    Temat: zawiadomienie o przestepstwie
    Od: "Zenba" <z...@o...pl>

    Witam1
    Pracowałem na terenie UK zostałem oszukany tam przez polską firmę
    podatkowa. Obecnie jestem w polsce gdzie mam złożyc zawiadomienie.Pozdr

  • 2. Data: 2008-01-15 19:04:26
    Temat: Re: zawiadomienie o przestepstwie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zenba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pracowałem na terenie UK zostałem oszukany tam przez polską firmę
    > podatkowa. Obecnie jestem w Polsce gdzie mam złożyć zawiadomienie.Pozdr

    Zasadniczo zawiadomienie możesz złożyć w dowolnym miejscu. Jeśli firma
    podatkowa ma siedzibę w Polsce, to składał bym zawiadomienie tutaj.
    Szybciej pójdzie postępowanie. Jeśli firma ma siedzibę w Anglii, to
    szybciej pójdzie postępowanie zgłoszone tam.

  • 3. Data: 2008-01-16 15:26:37
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    mozesz zlozyć w dowolnej prokuraturze lub posterunku Policji oni przekażą
    wg. właściwości i poinformują cię o tym
    owszem bedzie to dłużej trwało ale prosciej dla ciebie

  • 4. Data: 2008-01-18 13:08:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > możesz złożyć w dowolnej prokuraturze lub posterunku Policji oni przekażą
    > wg. właściwości i poinformują cię o tym
    > owszem będzie to dłużej trwało ale prościej dla ciebie

    Przy czym w wypadku konieczności przekazania ich za granicę, to może to
    trwać bardzo długo. W znanym mi wypadku akta z przyjętego latem tamtego
    roku zawiadomienia jeszcze najprawdopodobniej nie dotarły do Londynu, a
    przynajmniej strona pokrzywdzona nie została o tym poinformowana.