  • 1. Data: 2008-10-17 17:33:55
    Temat: zatrzymanie przez policję oficera WP
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Jak wygląda sytuacja z zatrzymaniem przez policjantów oficera Wojska
    Polskiego?

    Przy kontroli normalnie można go prosić o dokumenty, a gdyby np okazało
    się, że jest pijany można mu zatrzymać prawko i normalnie zabrać na
    komende i prowadzić pozostałe czynności?

    Czy trzeba czekać np z zabraniem dokumentów itp na żandarmerie wojskowa?

  • 2. Data: 2008-10-17 17:50:35
    Temat: Re: zatrzymanie przez policję oficera WP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik ">>Galeon<<" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    Na gorącym uczynku można go zatrzymać i normalnie wykonywać czynności aż do
    przybycia ŻW. Planowe czynności wykonuje już ŻW - np. zatrzymanie.

  • 3. Data: 2008-10-17 19:50:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > komende i prowadzić pozostałe czynności?
    >
    > Czy trzeba czekać np z zabraniem dokumentów itp na żandarmerie wojskowa?

    Jezeli nie popelnia przestepstwa to moga mu naskoczyc

    Icek

  • 4. Data: 2008-10-17 20:32:47
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in news:gdalb7$dug$1@node1.news.atman.pl:

    > Jezeli nie popelnia przestepstwa to moga mu naskoczyc

    ha! przeciez to dopiero Wysoki Sad stwierdzi

    --
    Y?

  • 5. Data: 2008-10-17 22:41:33
    Od: G...@g...com

    On 17 Paź, 22:32, Yyy <y...@m...o2.pl> wrote:

    > ha!  przeciez to dopiero Wysoki Sad stwierdzi
    >
    > --
    > Y?

    to, ze ktos jest piany, nie oznacza, ze popelnia przestepstwo

  • 6. Data: 2008-10-17 22:49:56
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    G...@g...com wrote in news:2e1263d3-9a96-476a-9cbf-
    9...@e...googlegroups.com:

    > to, ze ktos jest piany, nie oznacza, ze popelnia przestepstwo

    wlasnie... jakie jest kryterium kiedy policja moze/ma interweniowac/zatrzymac
    jesli jest dyskusyjne czy ktos lamie prawo czy nie?

    przecietnemu policjantowi "sie wydaje" inaczej niz potem Wysokiemu Sadowi
    "sie wyda"...

    gorzej jak policjant np. zastrzeli gostka "bo mu sie wydawalo"

    a jeszcze gorzej jak byl to *skorumpowany* policjant a gostek wszedl w droge
    miejscowemu gangowi...

    --
    Y?

  • 7. Data: 2008-10-18 06:11:32
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > gorzej jak policjant np. zastrzeli gostka "bo mu sie wydawalo"
    >
    > a jeszcze gorzej jak byl to *skorumpowany* policjant a gostek wszedl w

    albo podpadniesz gliniarzowi a ten zaraz bedzie widzial, ze zataczales sie
    na ulicy i przeszedles na czerwonym swietle co bylo na 100000% wynikiem
    zarzywania narkotykow ale policjant nie mogl tego sprawdzic bo nie mail
    odpowiedniego testu. Ale jest pewny bo widzial, ze sie zataczales

    Icek

  • 8. Data: 2008-10-18 07:24:41
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Icek pisze:

    > Jezeli nie popelnia przestepstwa to moga mu naskoczyc

    Czytamy ze zrozumieniem kolego.
    Mamy tutaj sprawcę przestępstwa ściganego z oskarżenia publicznego.

    Jeśli czuć woń alkoholu to jest obowiązek zatrzymania. Odstępstwem są
    tutaj tylko immunitety dyplomatyczne co z kolei i tak nie zwalnia ze
    sporządzenia dokumentacji i powiadomienia MSZ-tu.

    W przypadku żołnierza zatrzymujesz i przekazujesz ŻW.

    Macie wątpliwości to napiszcie na www.ifp.pl
    Nie pamiętam jakie zapisy prawne regulują te kwestie ale policjanci na
    pewno na bieżąco mogą je podać.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 9. Data: 2008-10-18 15:05:31
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote in news:gdc2vs$m8t$1@inews.gazeta.pl:

    > Jesli czuc woń alkoholu to jest obowiazek zatrzymania.

    ale to sa tylko odczucia *subiektywne* !!!

    policjant to tylko czlowiek i tez moze miec *omamy*

    czy nie mam bardziej bezwzglednych kryteriow postepowania policji?

    --
    Y?

  • 10. Data: 2008-10-18 15:07:30
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in news:gdbusl$a6c$1@node2.news.atman.pl:

> [...]
    > zarzywania narkotykow ale policjant nie mogl tego sprawdzic bo nie mail
    > odpowiedniego testu. Ale jest pewny bo widzial, ze sie zataczales

    ale czy to bedzie wystarczajacy powod zeby gostka zastrzelic?

    no bo jesli okaze sie, ze na wezwanie "stoj" oficer siegnal do kabury...

    przeciez jak byl na haju to potencjalnie *wszystko* mogl zrobic!

    --
    Y?