  • 1. Data: 2005-03-08 15:19:22
    Temat: zaświadczenie o niekaralności
    Od: blackbit <b...@p...fm>

    Witam!!
    Mam pytanie: czy jeżeli nie jestem z Wrocławia, mogę mimo wszystko dostać
    gdzieś we
    Wrocławiu zaświadczenie o niekaralności??

    Proszę o szybką odpowiedź.
    Z góry dziękuję.

    E.L.

  • 2. Data: 2005-03-08 17:04:20
    Temat: Re: zaświadczenie o niekaralności
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    blackbit napisał(a):
    > Mam pytanie: czy jeżeli nie jestem z Wrocławia, mogę mimo wszystko
    > dostać gdzieś we
    > Wrocławiu zaświadczenie o niekaralności??

    miejsce zamieszkania nie ma znaczenia...
    a gdzie - www.ms.gov.pl albo dowiedz się w jakimś sądzie

    KG

  • 3. Data: 2005-03-08 17:15:38
    Od: blackbit <b...@p...fm>

    Witam

    > miejsce zamieszkania nie ma znaczenia...
    > a gdzie - www.ms.gov.pl albo dowiedz się w jakimś sądzie

    Dzieki!
    Dowiedziałam się jeszcze, że we Wrocławiu takie zaświadczenie można dostać
    na ul. Komandorskiej 16.

    Pozdrawiam
    E.L.