  • 1. Data: 2008-01-08 23:03:01
    Temat: zastrzezenie pomyslu na strone www
    Od: poster <e...@e...com>

    Witam, mam pytanie czy idzie w jakiś sposób zastrzec swoj pomysł na serwis
    internetowy? Pomysł jest nowatorski, innych takich stron nie ma - co zrobic
    zeby inni zaraz nie skopiowali pomyslu?

  • 2. Data: 2008-01-08 23:39:01
    Temat: Re: zastrzezenie pomyslu na strone www
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "poster" <e...@e...com> napisał w wiadomości
    > Witam, mam pytanie czy idzie w jakiś sposób zastrzec swoj pomysł na serwis
    > internetowy? Pomysł jest nowatorski, innych takich stron nie ma - co
> [...]

    zrobić lepszy serwis i być zawsze o krok przed konkurencją

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 3. Data: 2008-01-09 00:15:37
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    poster pisze:
    > Witam, mam pytanie czy idzie w jakiś sposób zastrzec swoj pomysł na serwis
    > internetowy? Pomysł jest nowatorski, innych takich stron nie ma - co zrobic
    > zeby inni zaraz nie skopiowali pomyslu?

    Mozesz mi powiedziec na ucho czyt. na maila,
    zglosze go do Internetowej Bazy Patentów na Pomysły.

  • 4. Data: 2008-01-09 01:11:06
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    poster <e...@e...com> napisal:
    > Witam, mam pytanie czy idzie w jakiś sposób zastrzec swoj pomysł na serwis
    > internetowy? Pomysł jest nowatorski, innych takich stron nie ma - co zrobic
    > zeby inni zaraz nie skopiowali pomyslu?

    Nie. W Europie nie patentuje sie idei, pomyslow, software'u.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2008-01-09 09:29:59
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 9, 12:03 am, poster <e...@e...com> wrote:
    > Witam, mam pytanie czy idzie w jakiś sposób zastrzec swoj pomysł na serwis
    > internetowy? Pomysł jest nowatorski, innych takich stron nie ma - co zrobic
    > zeby inni zaraz nie skopiowali pomyslu?

    Ja napisal Jacek_P poza tym ,pewnie jest tylko ty tej strony nie
    znasz.

  • 6. Data: 2008-01-09 10:57:23
    Od: "mark" <m...@g...com>

    > co zrobic zeby inni zaraz nie skopiowali pomyslu?

    Jest tylko jeden sposob - nikomu go nie wyjawiac (bo zaraz skopiuje),
    nie probowac go zrealizowac (bo ktos zobaczy i zaraz skopiuje)
    i modlic sie zeby nikt sam na niego wpadl. Powinno sie udac.

  • 7. Data: 2008-01-09 13:23:59
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    poster <e...@e...com> writes:

    > Witam, mam pytanie czy idzie w jakiś sposób zastrzec swoj pomysł
    > na serwis internetowy?

    Pomysł na serwis internetowy to nic innego, jak proces biznesowy.
    W Unii Europejskiej nie można opatentować procesu biznesowego.