  • 51. Data: 2021-11-02 14:04:20
    Temat: Re: zarzuty
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Nov 2021 09:56:26 +0100, Kviat wrote:

    > Ułatwić komuś podróż, to chyba nie to samo co pomoc w nielegalnym
    > przekraczaniu granicy.
    > Ułatwianie komuś podróży jest zakazane?

    Hm, a moze jednak pomoc. W przekraczaniu tej zachodniej.
    Ją co prawda mozna przekraczac bez ograniczen ... ale to dotyczy
    mieszkancow UE i legalnych turystow :-)

    J.

  • 52. Data: 2021-11-02 14:42:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Hm, a moze jednak pomoc. W przekraczaniu tej zachodniej.
    > Ją co prawda mozna przekraczac bez ograniczen ... ale to dotyczy
    > mieszkancow UE i legalnych turystow :-)
    >
    > J.

    Czy ty sugerujesz że zatrzymywanie ich w Polsce ma mniejszy sens niż
    "doniesienie Niemcom" by ich zatrzymali zaraz po przekroczeniu granicy?

    --
    A. Filip

  • 53. Data: 2021-11-02 15:37:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.11.2021 o 14:04, J.F pisze:

    > Hm, a moze jednak pomoc. W przekraczaniu tej zachodniej.

    Jeszcze raz, powoli, czytaj tym razem ze zrozumieniem:
    podwozisz kogoś z Wa-wy do Szczecina (albo z Białegostoku do Szczecina -
    jeśli wolisz).

    Pokaż palcem w którym miejscu pomagasz w przekroczeniu granicy.
    I nie chodzi mi o granice województw, ani o granice powiatów, ani o
    granice gmin.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 54. Data: 2021-11-02 18:33:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.11.2021 o 09:56, Kviat pisze:

    > Ułatwić komuś podróż, to chyba nie to samo co pomoc w nielegalnym
    > przekraczaniu granicy.

    Tylko, że to zdanie można napisać w trochę inny sposób i też będzie
    miało senes.
    "Pomóc komuś w podróży, żeby ułatwić nielegalne przekroczenie granicy."
    Nie czepiajmy się słówek czy pomoc to ułatwienie, a ułatwienie to pomoc.
    W tym konkretnym wypadku dwoje aktywistów podwiozło dwóch Irakijczyków,
    mogli nawet nie wiedzieć, że to Irakijczycy, ale wiedzieli co się
    wyrabia na naszej wschodniej granicy i musieli się chociaż domyślać, że
    mogą pomagać nielegalsom.

    > Ułatwianie komuś podróży jest zakazane?

    Czasem jest. Na przykład jakiemuś zbiegowi z więzienia.

    > Po czym się poznaje czyjeś zamiary?
    > I skąd mam wiedzieć, czy chcą przekroczyć nielegalnie? Trzeba
    > autostopowiczów przeszukać i sprawdzić, czy mają dokumenty, czy nie mają?
    > Zresztą, dlaczego ma mnie to interesować, skoro podwożę kogoś np. W-wy
    > do Szczecina?
    > Może za tydzień albo dwa zdecydują się popłynąć nielegalnie pontonem z
    > Portugalii do USA. Albo Kanady... albo...
    > Trzeba pytać każdego autostopowicza, czy ma wizę do wszystkich państw,
    > bo inaczej za tydzień, czy miesiąc okaże się, że pomogłem mu w
    > nielegalnym przekroczeniu granicy gdzieś na świecie?

    Ależ nic Cię nie musi interesować, bierzesz autostopowiczów na własną
    odpowiedzialność. Nie ważne czy są nielegalnymi uchodźcami czy zbiegami
    z więzienia, nie ważne czy są nosicielami COVID-10, ospy czy Eboli.
    Konsekwencji natomiast mogą przyjść później.

    > A jak wsiądzie do pociągu z Wa-wy do Szczecina, to PKP będą oskarżone o
    > pomoc w nielegalnym przekroczeniu granicy?

    Nie, tak samo jak nie oskarżysz Warty(rzeki) gdyby nielegalsi wskoczyli
    do niej w okolicach Konina i wypłynęli w Kostrzynie nad Odrą, akurat na
    wprost Niemiec.
    Ale za to konduktorzy i SOKiści(w moich okolicach na pewno) są już od
    dawna wyczuleni na odmiennej karnacji typów i zgłaszają ich Policji i
    SG. Na trasie pociągów z Poznania do Berlina funkcjonariusze SG jeżdżą
    już od ładnych paru lat, czasem nawet po cywilnemu.

  • 55. Data: 2021-11-02 18:38:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.11.2021 o 09:59, Kviat pisze:

    > To oni napadli na bank? Razem z tymi dziećmi, czy dzieci zostawili przed
    > bankiem?
    > No to się wyjaśniło dlaczego tam wprowadzono stan wyjątkowy.

    Na prawdę nie wiesz o co chodzi z przykładem napadu na bank czy tak dla
    zasady głupa kleisz?

  • 56. Data: 2021-11-02 21:42:06
    Temat: Re: Czy kolejna PIZDA Sędziowska ich wypuści?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2021 o 10:46, _Master_ pisze:

    Raczej tak, bo zarzut z dupy. To co ma sąd zrobić?

    --
    Shrek

  • 57. Data: 2021-11-03 12:45:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jeszcze raz, powoli, czytaj tym razem ze zrozumieniem:
    >podwozisz kogoś z Wa-wy do Szczecina (albo z Białegostoku do
    >Szczecina - jeśli wolisz).

    >Pokaż palcem w którym miejscu pomagasz w przekroczeniu granicy.

    Podwozisz kogos z Bialegostoku do Szczecina, w tym celu, aby ten ktos
    mogl sie przedostac z Bialorusi do Niemiec.
    Powiedzmy, ze o tej Bialorusi to nie wiedziales - te granice pokonal
    bez uzgodnienia i pomocy z twojej strony.

    A teraz go wieziesz do Szczecina ...

    Oczywiscie mozesz sie upierac, ze nic nie wiesz po co on do tego
    Szczecina jedzie.
    Ot, autostopowicz.

    J.

  • 58. Data: 2021-11-03 13:56:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-02-listopada-2021 o 21:42, Shrek pisze:
    > To co ma sąd zrobić?

    Ma być niezawisły od totalnego lobby które zaneguje WSZYSTKO co nie
    lewicowe.

    Przemycanie ludzi nie staje się szczytne tylko dlatego że lewacka
    bojówka to robi.

  • 59. Data: 2021-11-03 13:59:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-29-października-2021 o 11:06, Olin pisze:
    > Są ludzie, którzy są uprzejmi zupełnie bezinteresownie.

    Czyścisz mi dwa monitory.

    A najbardziej bezinteresownie to się biega ze reklamówką przy granicy ;;-)

  • 60. Data: 2021-11-03 14:11:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 3 Nov 2021 13:59:59 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Czyścisz mi dwa monitory.

    Pomyśl ile bejsboli i kastetów mógłbyś kupić zamiast drugiego monitora.
    Bąkiewicz osobiście dałby pochwałę przed frontem hajlującej kompanii.
    '
    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/