  • 1. Data: 2006-02-24 11:58:35
    Temat: zarzut czy protest na plan zagospodarowania?
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl>

    Witam!
    Gmina chce mi przed domem puścić drogę szybkiego ruchu.
    Plan zagospodarowania jest już wyłożony.
    Chcę jakoś zareagowac.
    Podpowiedxcie czy składać protest czy zarzut?

    dzięki za podpowiedzi

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2006-02-24 13:29:31
    Temat: Re: zarzut czy protest na plan zagospodarowania?
    Od: "zmarekz" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Kruk at work" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Plan zagospodarowania jest już wyłożony.
    > Chcę jakoś zareagowac.
    > Podpowiedxcie czy składać protest czy zarzut?

    11) wyznacza w ogłoszeniu, o którym mowa w pkt 10, termin, w którym osoby
    fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości
    prawnej mogą wnosić uwagi dotyczące projektu planu, nie krótszy niż 14 dni
    od dnia zakończenia okresu wyłożenia planu;

    to z ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-02-24 18:11:41
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Plan zagospodarowania jest już wyłożony.
    > Chcę jakoś zareagowac.
    > Podpowiedxcie czy składać protest czy zarzut?

    Możesz wnieść uwagi, ale gmina nie ma obowiązku wzięcia ich pod uwagę. Jesli
    chcesz zablokować uchwalenie planu zagospodarowania to praktycznie nie masz
    szans.