  • 11. Data: 2009-12-27 20:50:19
    Temat: Re: zamiana aresztu na cos innego...
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "MarianP" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:a576ab42-0cf0-48b3-afd4-4a1eb3acc0fb@g26g2000yq
    e.googlegroups.com...
    > [Ciach] Wydaje mi sie, ze sad nie wzial w ogole pod uwage jego
    > wieku...[ciach]

    17 to nie jakis niemowlak. Dzisiaj wczesniej dojrzewaja, a napadanie na
    sklep "bo sie w glowach przewraca"
    to chyba jakas pomylka! Mozna nastolatke zgwalcic, ale napad na sklep??? ;))
    Sad powinien byc niezawisly i nie brac pod uwage plci, koloru skóry i wieku
    pewnie tez...
    Jesli teraz wykreci sie wiekiem, potem zbroi i wykreci sie znajomym
    prawnikiem?
    Cieszylbym sie, jesli mojemu synowi sad zasadzil wiezienie, a nie ja
    musialbym mu sprawic lanie....

    Generalnie uwazam, ze tlumaczenie przestepstwa wiekiem jest nienormalne. czy
    ktos mnie usprawiedliwi
    wlamanie do monopolowego bo dobiegam piecdziesiatki i musze sie napic???

    Feromon

  • 12. Data: 2009-12-27 23:45:10
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Tak sie
    > ciekawie sklada, ze sklep ten jest wlasnoscia policjanta. Co jeszcze
    > ciekawsze na zapleczu sklepu byli policjanci po cywilu i w momencie
    > "napadu" obezwladnili napastnikow.

    Moze mieli cynk, ze bedzie napad ? To chyba dobrze. Jak bym mial sklep i
    mialoby dojsc do napadadu to bym chcial zeby mi Policja pomogla.

    Sprzedawcow bylo dwoch - zeznali,
    > ze zostali pobici - lecz w prywatnej rozmowie przyznali, ze nic im sie
    > nie stalo. Napastnicy byli w komniniarkach i mieli kije bejsbolowe.

    Za napd z bejsbolem grozi kara od 3 lat do 15.

    > Ten syn znajomych nie byl w srodku, lecz "na czatach" i gdy zobaczyl
    > patrol zaczal uciekac - zostal zlapany.

    Stanie na czatach to normalny wspoludzial w przestepstwie, wiec to niewiele
    zmienia.

    Syn
    > znajomych jeszcze na policji przyznal sie zanim przybyl adwokat - jego
    > blad.

    Wcale nie blad. Skor dowody przeciwko niemu sa bezsprzeczne, to jedynei
    pzosotaje sie przyznawac i liczyc ze sad troche lagodniej potraktuje.

    Odwolywac sie do
    > prokuratora okregowego?

    Jak juz to do Sadu Okregowego.

    Wiem, ze chlopakowi nalezy sie kara, ale to co
    > sie dzieje w Polsce z aresztami - ciagle przedluzanie bez zapoznania,
    > niechec sedziow do odwolan - to juz przechodzi ludzkie pojecie.

    Sakd wiesz, ze areszty sie przedluza bez zapoznania ? Slyszales, czy
    widziales ?

    Czy
    > mozna prosic o zmiane sedziego?

    Nie ma co prosic o zmiane sedziego, bo na pewno bedzie sadzil inny sedzia.
    Bedzie nawet wiecej jak jeden sedzia. Bo aresz zastosowal Sad Rejonowy, a z
    uwgai na fakt, ze napad byl z bejsbolem to bedzie sadzil Sad Okregowy.

    Dzis rozprawa odbyla sie bez udzialu
    > publicznosci...

    Dzis to bylo posiedzenie aresztowe, a nie rozprawa. A na posiedzeniu
    publicnosci co do zasady nie ma. Na rozprawe bedzie kazdy mial wstep jak do
    Multipleksu.

    Cezar

  • 13. Data: 2009-12-27 23:46:42
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Sorry za literówki
    Cezar

  • 14. Data: 2009-12-29 11:13:18
    Od: tokaj1 <t...@p...onet.pl>

    On 26 Gru, 19:16, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Uzytkownik "MarianP" <m...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:a576ab42-0cf0-48b3-afd4-4a1eb3acc0fb@
    g26g2000yqe.googlegroups.com...

    > A mnie nie wydaje sie to dziwne.
    > Mysle, ze sad wzialm pod uwage jego wiek -  gnojkowi dobrze zrobi terapia
    > szokowa.
    > Na doroslym areszt nie zrobi zadnego wrazenia i nei przestanie juz od tego
    > krasc, 17-latek ma jeszcze szanse.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    M<am prośbę do SDD. Ta lista dyskusyjna nie jest od prawienia morałów.
    Ktoś ma problem a ktoś inny powinien mu tylko pomóc. Dość tego sadyzmu!

  • 15. Data: 2009-12-30 00:22:10
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    >M<am prośbę do SDD. Ta lista dyskusyjna nie jest od prawienia morałów.
    >Ktoś ma problem a ktoś inny powinien mu tylko pomóc. Dość tego sadyzmu!

    Nie rozmumiesz czym jest lista dyskusyjna. Lista dyskusyjna - jest do
    prowadzenia
    dyskusji i wymiany poglądów, także morałów. Nie jest to bezpłatna poradnia
    prawna,
    choć wiele wypowiedzi jest bardzo dobrymi poradami - powyższa także.

    To nie żaden sadyzm, każdy patrzy z innego punktu widzenia i ten SDD jest
    ogólnie słuszny
    i co więcej w dłuższej perspektywie może okazać się wartościowszy dla
    17-latka. Za
    którymś razem i tak trafiłby do aresztu. Lepiej kiedy trafi teraz niż
    następnym razem
    być może już za morderstwo.