  • 1. Data: 2006-06-22 10:56:29
    Temat: zameldowanie przez zasiedzenie
    Od: t...@w...pl

    Moja znajoma mieszka bez zameldowania juz 3 lata w mieszkaniu wraz z
    konkubentem (on jest zameldowany). Czy moze zameldowac sie w tym
    lokalu pomimo braku zgody glównego najemcy ?

  • 2. Data: 2006-06-22 11:48:59
    Temat: Re: zameldowanie przez zasiedzenie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    t...@w...pl napisał(a):

    [ciach ...]

    Tytuł postu jest bajeczny :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-06-22 11:59:22
    Od: t...@w...pl

    Johnson napisał(a):
    > Tytuł postu jest bajeczny :)

    Tytuł, jak tytuł. jest kwintesencją problemu:
    "Czy istnieje możliwość zameldowania poprzez stwierdzenie stanu
    faktycznego"

  • 4. Data: 2006-06-22 12:00:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    t...@w...pl wrote:
    > Moja znajoma mieszka bez zameldowania juz 3 lata w mieszkaniu wraz z
    > konkubentem (on jest zameldowany). Czy moze zameldowac sie w tym
    > lokalu pomimo braku zgody glównego najemcy ?

    Musi się zameldować. I to nie po 3 latach ale po paru dniach.

    I co ma do tego zasiedzenie?

    Zasiedzenie dotyczyuzyskania tytułu prawnego do np. nieruchomości, a nie
    meldunku.

  • 5. Data: 2006-06-22 12:23:44
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu t...@w...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tytuł, jak tytuł. jest kwintesencją problemu:
    > "Czy istnieje możliwość zameldowania poprzez stwierdzenie stanu
    > faktycznego"
    Tak. Poszukaj w archiwum. Istnieje cos takiego jak obowiazek meldunkowy.
    Tylko nalezy w jaksi sposob udowodnic/wykazac ze sie faktycznie mieszka
    pod danym adresem
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-06-22 12:28:49
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    t...@w...pl napisał:

    >"Czy istnieje możliwość zameldowania poprzez stwierdzenie stanu
    >faktycznego"
    Zameldowanie to potwierdzenie faktu zamieszkiwanie w danym lokalu
    dłużej niż 3 dni. Z faktami się nie dyskutuje i nie można mu
    zaprzeczyć, skoro osoba ta tam mieszka. Czym innym jest brak tytułu
    prawnego do przebywania w lokalu, a czy innym jest potwierdzenia
    faktu, ze tam mieszka [do tego nie trzeba twoich 'zasiedzeń' ;-D]
    Należy iść do UG i zgłosić (a w razie so za potwierdzeniem), że pod
    wskazanym adresem zamieszkuje - tyle.

    --
    Artur Golański

  • 7. Data: 2006-06-22 17:00:59
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    t...@w...pl wrote:
    > "Czy istnieje możliwość zameldowania poprzez stwierdzenie stanu
    > faktycznego"

    Nie istnieje żadna inna możliwość zameldowania.