  • 21. Data: 2014-05-23 10:05:39
    Temat: Re: zalegalizowac konopie natychmiast!
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-05-23 09:49, Andrzej Lawa pisze:
    > Trzecie podejście (zakazy) jak dla mnie w ogóle nie powinno istnieć -
    > skutki pokazuje nam "wojna z narkotykami" tudzież dawna "wojna z
    > alkoholem" w USA (rowój mafii i wzrost alkoholizmu).
    To ja proponuję: obłożyć akcyzą wszystko co szkodliwe (czyli wszystko) i
    odebrać prawa do leczenie osobom używającym rzeczy szkodliwych.
    Zacząłbym od wody. Według badań 100% osób, które kiedykolwiek spożywały
    wodę zmarło, więc widać jakie to świństwo! Mamy w ten sposób załataną
    zarówno dziurę budżetową jak i rozwiązany problem kolejek w służbie zdrowia.

    Maciek

  • 22. Data: 2014-05-23 10:14:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2014 10:05, Maciek pisze:
    > To ja proponuję: obłożyć akcyzą wszystko co szkodliwe (czyli wszystko) i

    Wszystko? Brednie.

    > odebrać prawa do leczenie osobom używającym rzeczy szkodliwych.

    A nie, to ma być na zasadzie albo-albo.

    Albo akcyza albo utrata dostępu do NFZ.

    [ciach reszta bredni]

  • 23. Data: 2014-05-23 12:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > A alkohol niby jest? :-)

    Oczywiscie.
    W małych ilościach np. czerwone wino.
    Wrecz zdrowotne.

    > A cukier?

    No tu już gorzej... :)

    > A...

    Ogólnie problemem jest naduzywanie czegokolwiek a pewnie duzo gorszy tryb
    zycia.
    Ale to sie sukcesywnie zmienia.
    Idac pobiegac az miło sie robi jak sie widzi, ile osób obecnie uprawia
    bieganie.

  • 24. Data: 2014-05-23 12:45:48
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-23 12:00, Budzik wrote:
    > Idac pobiegac az miło sie robi jak sie widzi, ile osób obecnie uprawia
    > bieganie.

    I za niedługo stawy kolanowe "do remontu". Zwłaszcza, jeśli biegają
    nieumiejętnie i w nieodpowiednim obuwiu. Już nie mówiąc o problemach
    kardiologicznych, jeśli nie zachowują umiaru.

    Ja bym tam proponował zbierać oświadczenia, że rezygnują z
    ("bezpłatnej") pomocy lekarskiej w tym zakresie ;-)

    Piotrek

  • 25. Data: 2014-05-23 12:58:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 May 2014, Maciek wrote:

    > odebrać prawa do leczenie osobom używającym rzeczy szkodliwych.
    > Zacząłbym od wody. Według badań 100% osób, które kiedykolwiek spożywały
    > wodę zmarło, więc widać jakie to świństwo!

    To wcale nie jest dowcip.
    Sprawa była bardzo słabo nagłaśniana, bo "niemedialna" - otóż wcale nie
    tak dawno, pierwszą pozycją na liście "szkodliwych" była właśnie woda
    pitna. Największa część czynników rakogennych była właśnie w wodzie,
    najwięcej zachorowań było od czynników "z wody".
    Przed papierosami i daleko przed resztą trucizn.

    PRAWDOPODOBNIE jest lepiej, m.in. dzięki "unijnym" inwestycjom
    w ozonowanie wody itede, ale przyznaję iż dość dawno o takie informacje
    się nie potknąłem (i nie szukałem).

    > Mamy w ten sposób załataną
    > zarówno dziurę budżetową jak i rozwiązany problem kolejek w służbie zdrowia.

    :>

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2014-05-23 13:03:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 May 2014, Piotrek wrote:

    > I za niedługo stawy kolanowe "do remontu". Zwłaszcza, jeśli biegają
    > nieumiejętnie i w nieodpowiednim obuwiu.

    Ewentualnie po nieodpowiedniej nawierzchni. Podobno po "trawiastej ziemi"
    jest w sam raz.

    > Już nie mówiąc o problemach kardiologicznych, jeśli nie zachowują umiaru.

    Ale tu chyba nie tyle chodzi o "umiar", co ten sam brak konsekwencji
    co przy odchudzaniu: nic, nic, nic, 100km, crash.
    Człowiek który cokolwiek robi *w miarę* regularnie dość dobrze sam
    rozpoznaje kiedy jego organizm ma dość. No i to "ma dość" zazwyczaj
    osiąga taki poziom, że taki "nic nic nic 100km" już wyląduje
    w szpitalu.

    > Ja bym tam proponował zbierać oświadczenia, że rezygnują z ("bezpłatnej")
    > pomocy lekarskiej w tym zakresie ;-)

    :D
    Ale jak "w tym zakresie" przeżyją, to do reszty pomocy bonus
    i pierwszeństwo w kolejce? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2014-05-23 15:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

> [...]
    > najwięcej zachorowań było od czynników "z wody".
    > Przed papierosami i daleko przed resztą trucizn.

    Ale chyba nie w Polsce?
    bo z tego co wiem - wode w kranach mamy swietna.
    W Poznaniu kranówka jest taka czysta, ze nadaje sie do picia.

  • 28. Data: 2014-05-23 22:14:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.05.2014 15:00, Budzik pisze:

    > Ale chyba nie w Polsce?
    > bo z tego co wiem - wode w kranach mamy swietna.
    > W Poznaniu kranówka jest taka czysta, ze nadaje sie do picia.

    W sumie zawsze była czysta - pomijając przypadki po awariach różne
    dziwne awarie.

    Większym problemem był smak - głównie przez chlorowanie. Teraz chyba już
    wszyscy przeszli na ozonowanie i problemu nie ma.

    Ba, często to właśnie te butelkowane "cudeńka" są zanieczyszczone. Swoją
    droga polecam odcinek o wodzie butelkowanej serii "Penn & Teller:
    Bullshit!".

  • 29. Data: 2014-05-24 05:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

> [...]
    >
    > Ba, często to właśnie te butelkowane "cudeńka" są zanieczyszczone. Swoją
    > droga polecam odcinek o wodzie butelkowanej serii "Penn & Teller:

    No nie wiem czy zawsze.
    Podobno w latach 80 nie specjalnie nadawała się do picia bez przegotowania.
    Ale czy tak byo rzeczywiscie...?

  • 30. Data: 2014-05-24 08:50:50
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-05-22 14:22, Jarek Pudelko pisze:

    > Okej, jeszcze tylko oswiadczenie osob uzywajacych (alkoholu w
    > nadmiarze, papierosow i prochow) o dobrowolnym zrzeczeniu sie
    > ubezpieczenia zdrowotnego, zeby za panstwowe pieniadze nie trzeba bylo
    > leczyc swiadomie szkodzacych sobie obywateli.
    >
    > Proste, palisz, masz chorobe bedaca wynikiem palenia, sam placisz za
    > leczenie.
    > Wiem wiem, to takie niespoleczne podejscie.

    Jak komuś udowodnić, że choroba jest wynikiem palenia?
    Jak ma udowodnić ten, który nie palił?
    Miałem znajomego, który zmarł na nowotwór płuc, choć całe życie był
    zagorzałym przeciwnikiem palenia i nigdy nie palił.