  • 11. Data: 2014-05-22 17:16:52
    Temat: Re: zalegalizowac konopie natychmiast!
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 14:38, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie widzę przeciwwskazań - byleby wprowadzić to także dla papierosów i
    > alkoholu.

    No to jesteśmy zgodni. :-)
    Pytanie kto temu stoi na przeszkodzie? Religia, przyzwyczajenie,
    lekarze... A może jednak korporacje które lobbują w unijnych gabinetach.
    Ups... To już jest niepoprawne politycznie. Zaczyna się konflikt interesów.

  • 12. Data: 2014-05-22 17:28:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nie widzę przeciwwskazań - byleby wprowadzić to także dla papierosów i
    > alkoholu.

    Ja też nie mam nic przeciwko, byleby państwo nie kazało mi płacić na
    taką służbę zdrowia.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2014-05-22 17:44:30
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 22.05.2014 14:22, Jarek Pudelko wrote:

    > Okej, jeszcze tylko oswiadczenie osob uzywajacych (alkoholu w nadmiarze,
    > papierosow i prochow) o dobrowolnym zrzeczeniu sie ubezpieczenia
    > zdrowotnego,

    ale od razu zniesienie akcyzy, ktorej to wysokosc uzasadnia sie
    leczeniem palaczy i pijakow.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 14. Data: 2014-05-22 23:40:34
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-05-22 14:22, Jarek Pudelko pisze:

    > Proste, palisz, masz chorobe bedaca wynikiem palenia, sam placisz za
    > leczenie.
    > Wiem wiem, to takie niespoleczne podejscie.

    choroby wywołane paleniem to są niewielkie liczby w porównaniu do
    otyłości i niezdrowego zywienia. Trzeba być konsekwetnym i im takze
    odmawiac bezplatnego leczenia - wiedzieli co czynią jedząc golonkę za
    golonką

    --
    @foe_pl

  • 15. Data: 2014-05-23 00:04:19
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 22.05.2014 23:40, the_foe wrote:

> [...]
    > otyłości i niezdrowego zywienia. Trzeba być konsekwetnym i im takze
    > odmawiac bezplatnego leczenia - wiedzieli co czynią jedząc golonkę za

    albo oblozyc akcyzą niezdrowe jedzienie o!

  • 16. Data: 2014-05-23 06:51:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 23:40, the_foe pisze:
> [...]
    > otyłości i niezdrowego zywienia. Trzeba być konsekwetnym i im takze
    > odmawiac bezplatnego leczenia - wiedzieli co czynią jedząc golonkę za

    I zakazać reklamowania niezdrowych produktów. Jak już ma być
    konsekwentnie :-)

  • 17. Data: 2014-05-23 08:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > I zakazać reklamowania niezdrowych produktów. Jak już ma być
    > konsekwentnie :-)

    Ale golonka sama w sobie nie jest szkodliwa....

  • 18. Data: 2014-05-23 09:28:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-23 08:00, Budzik pisze:
    > Ale golonka sama w sobie nie jest szkodliwa....

    A alkohol niby jest? :-)
    A cukier?
    A...

  • 19. Data: 2014-05-23 09:41:50
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-05-22 17:44, Malpy i Delfiny pisze:

    > ale od razu zniesienie akcyzy, ktorej to wysokosc uzasadnia sie
    > leczeniem palaczy i pijakow.

    Slusznie. To jest bez sensu, ze musze placic akcyze jesli chce raz na
    dwa tygodnie napic sie wina. Na pewno nie place wtedy za moje leczenie :)

    --
    jarek

  • 20. Data: 2014-05-23 09:49:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2014 09:28, z pisze:

    > A alkohol niby jest? :-)
    > A cukier?
    > A...

    Jak z (prawie) wszystkim: kluczem jest umiar.

    Widzę dwa podejścia do nauczenia ludzi umiaru: dyscyplinowanie finansowe
    (tj. akcyza od produktów szkodliwych - choć to powyżej pewnego poziomu
    sprzyja przestępczości i "lewym" często jeszcze bardziej szkodliwym
    towarom) tudzież darwinizm - jak ktoś jest na tyle głupi, że nie zna
    umiaru, to niech się sam wyeliminuje.

    Trzecie podejście (zakazy) jak dla mnie w ogóle nie powinno istnieć -
    skutki pokazuje nam "wojna z narkotykami" tudzież dawna "wojna z
    alkoholem" w USA (rowój mafii i wzrost alkoholizmu).