  • 71. Data: 2007-04-15 13:33:36
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Weź przestań, ten gość nawet nie rozróżnia sądu rejonowego od okręgowego.
    > Pozew - chyba o przeproszenie za naruszenie dóbr osobistych - kieruje do
    > SR.

    I co z tego, że myli SR z SO?
    Co z tego, że jest/był trolem?
    Jak każdego chronią, go podstawowe prawa człowieka. Które przez
    prokuraturę i sąd zostały najwidoczniej pogwałcone. Do tego poniekąd
    przyznała się sama prokuratura wnioskując o jego wypuszczenie w dodatku
    po narobieniu szumu przez prasę. Gdyby nie to i kontrola, to zapewne by
    gnuśniał w celi.

    Przez takie, przykro mi, przygłupie stwierdzenia stawiasz się w pozycji
    starej gwardii - nie ważny stan rzeczywisty, ważne kim jest. Pieprzone
    oszołomskie ('czekistowsko-moherowskie') pojmowanie prawa, które sposób
    traktowania i sądzenia uzależnia od tego kim jest podejrzany/oskarżony.

    Olgierd, proszę Cię, skończ te Wasze wojenki, bo to jest żałosne. Po
    Tobie oczekiwałem więcej.

    plonk warning

    M.

  • 72. Data: 2007-04-15 14:01:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Mati napisał:
    > I co z tego, że myli SR z SO?
    > Co z tego, że jest/był trolem?

    Nieśmiało zauważę, że takim stwierdzeniem naruszasz właśnie moje prawa.

> [...]
    > przyznała się sama prokuratura wnioskując o jego wypuszczenie w dodatku
    > po narobieniu szumu przez prasę. Gdyby nie to i kontrola, to zapewne by

    Bez wątpienia gdyby nie nagłośnienie sprawy dalej bym gnuśniał.
    Szkoda tylko, że ta cała afera z naszym aresztowaniem nic nie zmieniła w
    działaniu prokuratury i sądów. :(

    > Olgierd, proszę Cię, skończ te Wasze wojenki, bo to jest żałosne. Po
    > Tobie oczekiwałem więcej.

    Z takim apelem do człowieka, który wypisuje "życzliwe" donosy na urojone
    przez niego przestępstwa po urzędach skarbowych i prokuraturach ?

    Musisz temu nieszczęśnikowi poluzować.
    Zasiał wiatr no i teraz czekają go bardzo ciężkie czasy.
    Oj bardzo ciężkie... :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 73. Data: 2007-04-15 14:06:24
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:

    > Ale nie mówiłem tylko o mnie. Uzasadnienie aresztu o treści:
    > "zgodnie z orzeczeniem Sądu Najwyższego sama grożąca surowa kara jest
    > SAMOISTNYM powodem, nie wymagającym dodatkowego uzasadnienia,
    > zastosowania tymczasowego aresztowania" to szablon wpisywany przez sądy
    > od czasu tego wyroku bo cytuję "sąd nie rozpatruje w tej chwili
    > sprawstwa podejrzanego ani nie przesądza jego winy, tylko zasadność
    > stosowania aresztu".

    Tak, bo jeżeli za to, o co jesteś podejrzany (lub oskarżony) grozi kara
    powyżej 8 lat, sąd może zastosować areszt zgodnie z art. 258 § 2 kpk.

    Sławomir Pacha

  • 74. Data: 2007-04-15 14:06:51
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 15 Apr 2007 15:33:36 +0200, Mati napisał(a):

> [...]
    > oszołomskie ('czekistowsko-moherowskie') pojmowanie prawa, które sposób
    > traktowania i sądzenia uzależnia od tego kim jest podejrzany/oskarżony.

    Jasne, bo przez to, że nie posadzili go ze sprawy Bestcomu już stał się
    krystalicznie czysty. Św. Arek ;-)

    > Olgierd, proszę Cię, skończ te Wasze wojenki, bo to jest żałosne. Po
    > Tobie oczekiwałem więcej.

    Nie ma żadnych wojenek. Jest zlew.

    > plonk warning

    Do usług.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 75. Data: 2007-04-15 14:16:05
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Padre napisał:
    > Tak, bo jeżeli za to, o co jesteś podejrzany (lub oskarżony) grozi kara
    > powyżej 8 lat, sąd może zastosować areszt zgodnie z art. 258 § 2 kpk.

    No dyć właśnie o tym mówię - samo oskarżenie wystarczy, żeby człowieka
    zapuszkować w areszcie.
    A teraz , po tym jak Kaczory zaostrzyli kodeks karny - to 8 lat to grozi
    z 90% paragrafów. I tak właśnie niszczą ludziom życie, wykańczają firmy
    jakie chcą itd. bo o 258 i 299 mogą przy swoim podejściu oskarżyć KAŻDEGO.
    Takich dobroci to nawet za trzaskającego stalinizmu nie mieli :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 76. Data: 2007-04-15 14:19:58
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Jasne, bo przez to, że nie posadzili go ze sprawy Bestcomu już stał się
    > krystalicznie czysty. Św. Arek ;-)

    O czym Ty w ogóle gadasz? O niewinności czy bezzasadnym areszcie?
    Wybiórcze traktowanie faktów i argumentów? Nie przesadzaj.

    > Nie ma żadnych wojenek. Jest zlew.

    Na razie trolujesz wszczynając flejmy. Zrób plonka a nie dorównujesz
    poziomem.

    M.

  • 77. Data: 2007-04-15 14:39:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Padre napisał(a):

    > Tak, bo jeżeli za to, o co jesteś podejrzany (lub oskarżony) grozi kara
    > powyżej 8 lat, sąd może zastosować areszt zgodnie z art. 258 § 2 kpk.

    jezlei jednak na podstawie okolcznosci wynika ze rzeczywista kara
    bedzie mniejsza niezwlocznie nalez goscia wypuszcic. Z tego samego kodeksu.

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 78. Data: 2007-04-15 14:40:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > No dyć właśnie o tym mówię - samo oskarżenie wystarczy, żeby człowieka
    > zapuszkować w areszcie.

    teoretycznie najpierw musi zostac spelniona tzw przeslanka ogolna (mocne
    dowody wystarczajace do skazania)

  • 79. Data: 2007-04-15 14:44:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.04.2007 Olgierd <n...@o...com> napisał/a:
    > Jasne, bo przez to, że nie posadzili go ze sprawy Bestcomu już stał się
    > krystalicznie czysty. Św. Arek ;-)

    Wyluzujcie. Ani to merytorycznie zasadne wyciągać w tym wątku inne
    sprawy Arka, ani też za ciekawe nie jest rzucanie plonkami na lewo i prawo
    bo ktoś walnął jakąś, niechby i płaską aluzję. Zamknijcie się wreszcie
    oboje czy otroje i tyle :)

    --
    Marcin

  • 80. Data: 2007-04-15 14:47:13
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał ...

    > jezlei jednak na podstawie okolcznosci wynika ze rzeczywista kara
    > bedzie mniejsza niezwlocznie nalez goscia wypuszcic. Z tego samego kodeksu.

    § ?

    Sławomir Pacha