  • 11. Data: 2008-09-27 11:59:07
    Temat: Re: zakup w sklepie internetowym
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    news:gbjkg4$r1s$1@cougar.axelspringer.pl...

    > Ciekawe, ze tutaj napisal:
    > http://dyskusje.we-dwoje.pl/jaka;gofrownica;do;domu;
    grube;i;duze;gofry,wt,w386172.html

    > "gofry prostokątne oraz podany wymiar dwóch płyt 18,5x22.
    > Jeden gofr ma więc wymiar 18,5 x 11cm" - co jednak nie świadczy
    > o wymiarze gotowego gofra"
    >
    > Adres aukcji: http://www.allegro.pl/item436310208.html
    >
    > Nic nie widze o wymiarach Gofra. To jak?

    nie kupowałem na aukcji tylko w sklepie internetowym
    rozmiar podał sprzedawca poprzez maila

  • 12. Data: 2008-09-27 12:00:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A moze kupil wlasnie ze wzgledu na wymiar gofrow? Ma prawo chciec jest
    > gofry w takim rozmiarze? A moze ma nerwice natrectw? Jego prawo aby byc
    > zadowolonym :)

    dokładnie tak szukałem gofronicy z dużymi goframi, jak serwują u mnie na
    mieście

  • 13. Data: 2008-09-27 19:38:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Mozesz reklamowac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. Jesli przyjma
    > Twoja reklamacje to musza Ci zwrocic za towar + koszty wysylki od Ciebie
    > do nich. Jesli zdecydujesz sie na zwrot towaru w ciagu 10 dni to koszty
    > wysylki ponosisz Ty.

    to mam czekać 10 dni? czy o co w tym chodzi?

  • 14. Data: 2008-09-27 20:12:41
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    zlotowinfo pisze:

    > to mam czekać 10 dni? czy o co w tym chodzi?

    Nie. 10 dni masz na zwrot towaru bez podania przyczyny. Przy kazdym
    zakupie na odleglosc czy przez internet masz prawo do zwrotu w ciagu 10
    dni.
    W Twojej sytuacji wyglada ze jest to niezgodnosc towaru z umowa i z
    takiego tytulu masz prawo reklamowac zakupiony towar.

    Jacek Kustra

  • 15. Data: 2008-09-27 20:21:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote
    > to mam czekać 10 dni? czy o co w tym chodzi?

    Nie. Reklamuj w związku z niezgodnością z umową. Masz prawo.
    10 dni to jest całkiem inny tryb, takie zwykłe "rozmyśliłem się"- osobne
    prawo.

  • 16. Data: 2008-09-27 20:58:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > W Twojej sytuacji wyglada ze jest to niezgodnosc towaru z umowa i z
    > takiego tytulu masz prawo reklamowac zakupiony towar.

    dziękuję za pomoc jednak nadal nie wiem co mi przysługuje
    czy zwrot kosztów wysyłki w obie czy w jedną stronę?

  • 17. Data: 2008-09-27 21:07:43
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    zlotowinfo pisze:

    > dziękuję za pomoc jednak nadal nie wiem co mi przysługuje
    > czy zwrot kosztów wysyłki w obie czy w jedną stronę?

    Juz Ci pisalem. Przy reklamacji z tytulu niezgodnosci towaru z umowa
    przysluguje Ci w tym wypadku (bo gofrownicy nikt nie powiekszy) zwrot za
    towar + zwrot kosztow wysylki ktore Ty poniesiesz w zwiazku z reklamacja.

    Jacek Kustra

  • 18. Data: 2008-09-27 21:56:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Juz Ci pisalem. Przy reklamacji z tytulu niezgodnosci towaru z umowa
    > przysluguje Ci w tym wypadku (bo gofrownicy nikt nie powiekszy) zwrot za
    > towar + zwrot kosztow wysylki ktore Ty poniesiesz w zwiazku z reklamacja.

    no cóż, nie zoruzmiałem do końca
    1. zapłaciłem za przysłanie towaru
    2. sam towar
    3. wysłanie z powrotem

    czy mam żądać wszystkich trzech pozycji? czy tylko 2 i 3

  • 19. Data: 2008-09-28 15:10:39
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    zlotowinfo pisze:

    > no cóż, nie zoruzmiałem do końca
    > 1. zapłaciłem za przysłanie towaru
    > 2. sam towar
    > 3. wysłanie z powrotem

    Tylko 2 i 3

    Jacek Kustra

  • 20. Data: 2008-09-29 19:10:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Tylko 2 i 3

    sprzedawca wreszcie odpisał
    "Proszę o odesłanie urządzenia zwykła paczką ekonomiczną pocztą Polską i
    wypełnienie formularza z załącznika.
    Na formularzu proszę też podać nr konta
    Po otrzymaniu paczki zostanie zwrócona pełna kwota z przesyłkami."