  • 31. Data: 2006-01-30 08:53:07
    Temat: Re: zakłócanie ciszy nocnej (art 51.1 KW)
    Od: Lunac <l...@p...onet.pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > To akurat sprawa drugorzędna. Przede wszystkim to jesteś
    > egoistycznym chamem hałasującym sąsiadom, bo tak akurat ci wygodnie.
    >
    > Renata

    I właśnie przez takie osoby: przyjacielsko nastawione do innych, miłe,
    kulturalne życzliwe tak miło mi się mieszka. Wiem Renatko że imprezy są
    nie fajne, Ciebie na pewno nikt nie zaprasza. Jeśli jesteś tak śliczna
    jak miła to nawet się nie dziwię.

    Pozdrowienia i uściski
    Lunac

  • 32. Data: 2006-01-30 09:19:47
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-30 09:53 +0200, Użytkownik Lunac napisał :

> [...]
    > kulturalne życzliwe tak miło mi się mieszka. Wiem Renatko że imprezy są
    > nie fajne, Ciebie na pewno nikt nie zaprasza. Jeśli jesteś tak śliczna

    Daruj sobie te osobiste wycieczki. Tylko na tyle cie stac? Załosne.

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 33. Data: 2006-01-30 09:35:51
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > same
    >
    > Jestes w mniejszosci - albo sie dostosujes, albo przeprowadzisz.
    > ja po prostu marze o towarzystwie emerytow i babc w sasiedztwie.

    taaaa... pan i panow ktorzy nie maja nic do roboty i czychaja na mozliwosc zrobienia
    zlosliwosci sasiadom, obgadania itd itp.
    Takim kichniecie przeszkadza.

    Łukasz Kuźma

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Prezenty Walentynkowe dla Niej i dla Niego
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fpasaz.wp.pl%2Fwa
    lentynki.html&sid=646

  • 34. Data: 2006-01-30 10:32:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Daruj sobie te osobiste wycieczki.

    akurat ma racje, zreszta ciekawe czemu nie napisalas renatce by darowala
    sobie takie wycieczki,

  • 35. Data: 2006-01-31 18:28:47
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <drkk6m$6ic$1@news.onet.pl>, Lunac wrote:

    > I właśnie przez takie osoby: przyjacielsko nastawione do innych, miłe,
    > kulturalne życzliwe tak miło mi się mieszka.

    Twoim sąsiadom mieszka się z tobą równie miło. Jak Kuba Bogu, tak Bóg
    Kubie.

    Renata

  • 36. Data: 2006-01-31 19:33:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndtvbjg.kte.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Twoim sąsiadom mieszka się z tobą równie miło. Jak Kuba Bogu, tak Bóg
    > Kubie.

    Kalego okrasc to zle Kali okrasc to dobrze tak?

  • 37. Data: 2006-02-03 21:54:05
    Od: "Joanna_" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    > Na imprezowanie umawiam sie na miescie albo w plenerze.

    u nas w plenerze nie wolno, bo straż jeździ :(

  • 38. Data: 2006-02-03 21:54:10
    Od: "Joanna_" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    ja też mam popieprzonego sąsiada (wyjątkowo)-przeszkadza mu nawet SPOKOJNA
    ROZMOWA DWÓCH/TRZECH TREŹWYCH OSÓB O GDODZINIE 23-za ścianą ma sypialnie. Na
    szczęście mieszkam w dość małej mieścinie (40.000mieszkancow), wszyscy się
    znają więc jak mam imprezkę to czasem przyjdzie policjant-kolega z liceum,
    setunie bachnie i powie że jak coś to przyjedzie jeszcze kilka razy tej nocy
    żeby mnie uspokoić ;)

  • 39. Data: 2006-02-05 15:09:14
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-02-03 22:54 +0200, Użytkownik Joanna_ <janna3445 napisał :

    > u nas w plenerze nie wolno, bo straż jeździ :(

    Na łące tez?;-)

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 40. Data: 2006-02-05 22:23:01
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    > Na łące tez?;-)

    no jak cię wyczają z daleka, to też przyjadą, kilka razy przyjechali do
    pobliskiego lasku żeby nas pospisywać ;(