  • 21. Data: 2006-01-27 21:09:41
    Temat: Re: zakłócanie ciszy nocnej (art 51.1 KW)
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Jolanta Pers napisał:

    > A czego jeszcze nie wiesz? Policja zaproponowała mandat, znaczy, w ocenie
    > policji skarga była zasadna. Koleś zresztą sam jakoś nie krzyczy głośno o
    > swojej niewinności i halucynacjach słuchowych sąsiadki.

    > Tu mogę tylko wyrazić żal, że Polska nie jest państwem prawa i eksmisja pewnie
    > Ci szybko nie grozi.

    Moge sie mylic, ale po godzinie 22ej policji moge w ogole nie otwierac.

  • 22. Data: 2006-01-27 22:01:24
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    r-a-d napisał(a):
    > Witam!
    > Jakis czas temu wredna sasiadka zamiast po prostu dac znac, ze jest troche
    > za glosno, po raz kolejny wezwala policje - gdy policja przybyla,
    > zaproponowali mi mandat 200 zl, co w/g mnie jest totalnym absurdem i
    > odmowilem, dzis przyszlo wezwanie z sadu grodzkiego. Czego moge sie
    > spodziewac? W sensie co najlepiej im powiedziec i jak to rozwiazac, aby
    > wyjsc z namniejszymi stratami materialnymi?
    >
    > dodam, ze nie pracuje i jestem studentem

    1. Miałem takiego sąsiada nad sobą, myślał ze moze tak robić, brat
    Policjant, skończyło się tak ze hałasująca ekipa z góry zaczęła lać 2
    interweniujących Policjantów, którzy byli wezwani jak kolejną noc
    zakłócało umc, umc i hałasy innej maści. Wśród ekipy na górze był też
    brat Policjant, ta 2 interweniująca wezwała pomoc, w rezultacie pod
    blokiem pojawiły się 4 radiowozy, a Policja kuła imprezowiczów w kajdany
    i odstawiała "do Matysiaków", a potem na przesłuchanie. Obecnie sąsiedzi
    (i ja też) występują w charakterze świadków w sprawie o pobicie
    funkcjonariuszy na służbie, oraz w sprawie o zakłócenie ciszy nocnej i
    groźby karalne (wobec innych lokatorów).

    Proponuję doprowadzić do tego samego, bo to co Ci Policja zaproponowała,
    to taki mały pikuś, i mam nadzieję że sąd Ci przyłoży ponad 500zł
    wszystkich kosztów, bo wtedy albo zapłacisz, albo "wakacje".

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: t...@d...pl r...@w...pl
    r...@s...info p...@w...pl a...@o...pl

  • 23. Data: 2006-01-27 22:05:09
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    > Moge sie mylic, ale po godzinie 22ej policji moge w ogole nie otwierac.

    Jak interweniują, to mają prawo wejść z drzwiami, jesli jest to
    uzasadnione interesem społecznym...

  • 24. Data: 2006-01-28 10:15:46
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > Niestety. Mieszkajac w bloku trzeba sie liczyc takze z innymi
    > lokatorami. Zyj i daj zyc innym.
    zrypaliscie czlowieka, a sami nie wiecie jak to wyglada.
    Ja mialem sasiadke, ktorej przeszkadzalo to jak drzwi od windy i od domu zamykam.
    Strasznie glosno podobnoz. Ale dlaczego bylo glosno? Bo calymi dniami i nocami
    imprezowali, to potem i kot jej tupal. Nie wspomne ze libacje alkoholowe nie moga
    byc ciche, z zalozenia. Wiec ja jej halasowalem, ale jak inni dwonili do mojego
    domofonu o 4 rano to bylo ok. Wiec czy ten czlowiek byl glosno czy nie to jest
    czysto subiektywna sprawa.

    Luke

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    III Międzynarodowy Zlot Morsów Mielno - Pogodoodporni 2006!
    Już 29 stycznia w Mielnie - Kibicuj śmiałkom i zostań pogodoodporny!
    Konkursy z cennymi nagrodami i dobrą zabawę zapewnia Actimel:
    http://klik.wp.pl/?adr=www.pogodoodporni.pl&sid=643

  • 25. Data: 2006-01-28 10:21:06
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > To akurat sprawa drugorzędna. Przede wszystkim to jesteś
    > egoistycznym chamem hałasującym sąsiadom, bo tak akurat ci wygodnie.
    Renato, idac twoim tokiem rozumowania to sylwester jest wybitnie chamska impreza.
    Mojego psa musze trzymac na prochach w szafie bo wariuje. I co? mam to do SN zglosic
    czy co?
    Ja tez mialem imprezujace towarzystwo na stancji, spac nie moglem ani sie do
    egzaminow przygotowac, przeginali sporo. I naprawde rozumiem jakim utrapieniem jest
    imprezujacy sasiad. Ale to mozna zalatwic polubownie, bez wzywania policji. Od czasu
    do czasu robi sie imprezy w domach, przeciez to nie kostnica.

    Łukasz Kuźma

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Prezenty Walentynkowe dla Niej i dla Niego
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fpasaz.wp.pl%2Fwa
    lentynki.html&sid=646

  • 26. Data: 2006-01-28 16:52:26
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    l...@w...pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Ku=BCma?=) napisał(a):

    > Renato, idac twoim tokiem rozumowania to sylwester jest wybitnie chamska
    > impreza.

    Wtedy imprezują (prawie) wszyscy i jest to jedna taka noc w roku. Natomiast
    wykonaj prosty eksperyment profesora Gedankena: w bloku jest 50 mieszkań,
    każdy chce zrobić tylko (tylko!) 2 imprezy w roku, powiedzmy, urodziny i
    imieniny. Daje nam to 100 imprez w roku, czyli co 3-4 dni masz imprezkę.
    Fajnie?

    > Mojego psa musze trzymac na prochach w szafie bo wariuje. I co? mam to do
    > SN z glosic czy co?

    Nie wiem, co to jest SN, ale obawiam się, że zgłaszając to gdziekolwiek w
    Sylwestra, usłyszysz, że zwyczajowo w ten dzień nie interweniują.

    > Ale to mozna zalatwic polubownie, bez wzywania policji.

    Doświadczenie uczy, że w 99% nie można - prośba o ciszę wywołuje w najlepszym
    razie "o jej, przepraszamy, to my przyciszymy" i spokój przez jakieś 15 minut,
    po czym dalej jest to samo.

    Poza tym - o czym już wspomniałam w tym wątku - wyobraź sobie, że jesteś
    kobietą i nie masz na podorędziu żadnego faceta, a z sąsiedniego mieszkania
    dochodza rykowrzaski sugerujące, że przebywa tam banda pijanych w trzy dupy
    facetów - i co, radośnie po prostu sobie idziesz, dzwonisz do drzwi i prosisz
    uprzejmie o cieszę? Bo ja bym się bała. Owszem, TŻ chodzi poprosić o ciszę.
    Raz. Ale jak go nie ma, albo jak jedna prośba nie skutkuje, to się dzwoni po
    panów niebieskich.

    > Od czasu do czasu robi sie imprezy w domach, przeciez to nie kostnica.

    Pewnie, że się robi. Ja robię. Sąsiedzi robią. Do znajomych się chodzi na
    imprezy. Tylko że do naszych imprez nikt nie musi wzywać policji. Bo jak
    chcemy poskakać w hałasie, to idziemy do knajpy i naprawdę nie mamy cienia
    wyrozumiałości dla 10 zupełnie pijanych osób wyjących na balkonie o 3.00 w
    nocy.

    --
    JoP

  • 27. Data: 2006-01-28 17:18:35
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

> [...]
    > każdy chce zrobić tylko (tylko!) 2 imprezy w roku, powiedzmy, urodziny i
    > imieniny. Daje nam to 100 imprez w roku, czyli co 3-4 dni masz imprezkę.

    A gdyby tu bylo nagle przedszkole w przyszlosci? :)
    Eksperyment profesora jest bardzo, ale to bardzo teoretyczny, o czym
    wszyscy doskonale wiemy (no chyba ze mieszkamy w akademiku).
    Swoja droga: nigdy nie robiliscie imprez? ani nigdy nie chodziliscie?
    powaznie?

  • 28. Data: 2006-01-28 17:33:01
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    Dnia 28-01-2006 o godz. 17:52 Jolanta Pers napisał(a):
    > chamska
    >
    > Wtedy imprezują (prawie) wszyscy i jest to jedna taka noc w roku.
    (Prawie) sie z toba zgadzam. Bo sa takie wyjatki, ktore musza pracowac rano 1.
    stycznia. I beda niewyspani bo tak sie przyjelo? A jezeli to wazna robota,
    odpowiedzilana i z powodu niewyspania wyleci z pracy?

    > imieniny. Daje nam to 100 imprez w roku, czyli co 3-4 dni masz imprezkę.
    > Fajnie?
    jak juz wspomnialem mieszkalem na stancji z imprezowiczami, praktycznie kazdego
    wieczoru byla impreza, fajnie?
    nie, ale ja nie pisalem o ekstremalnych przypadkach, a ty zakladasz ze kazdy taki
    jest?

    > do
    >
    > Nie wiem, co to jest SN, ale obawiam się, że zgłaszając to gdziekolwiek
    Sad Najwyzszy ;) i nie pisze o tym co po smierci nas czeka ;)) bo tamten to chyba
    ostateczny ;)

    > Doświadczenie uczy, że w 99% nie można - prośba o ciszę wywołuje w
    > najlepszym
    eeee.... przepraszam, ale jestes skrzywiona ;) az tak zle to nie jest, nawet w tym
    kraju ;))

> [...]
    > dupy
    > facetów - i co, radośnie po prostu sobie idziesz, dzwonisz do drzwi i > prosisz
    Jak sa takie ryki to nawet bym nie probowal, ale pytanie jakie to byly ryki?

    > Raz. Ale jak go nie ma, albo jak jedna prośba nie skutkuje, to się
    > dzwoni po
    > panów niebieskich.
    i slusznie, ale wciaz sie pojawia pytanie, czy tam bylo 10 nawalonych facetow, czy po
    prostu bylo nieco glosniej. A sa tacy jak pisalem ze im kot nawet tupie.

> [...]
    > cienia
    > wyrozumiałości dla 10 zupełnie pijanych osób wyjących na balkonie o 3.00
    eeee... nawet nie wiesz jak fajnie jest w takich gosci jajkai walic, jak sa nawaleni
    to nie wiedza cio sie dzieje i dopiero robi sie zabawa ;)

    a na powaznie, my tu dyskutujemy, a sie zgadzamy... to w koncu jaka to byla impreza
    od ktorej sie ten watek zaczal??

    Łukasz Kuźma

    ---------------------

  • 29. Data: 2006-01-29 23:55:14
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    Użytkownik "SQLwysyn">

    > Ty sie dobrze czujesz? Na takie 'kameralne' spotkania to sie wynajmuje
    > lokal.

    widze kazdy ma tu inne pojecie imprezy. swego czasu mieszkajac w sporawej
    kamienicy robilismy imprezy na 60-70 osob, a mialem raz przyjemnosc byc na
    domowce 115 osobowej - gdy przyjezdzala policja, po prostu sie wszyscy na
    moment wyciszali ;)

    a co do tej mojej sprawy, jestem tym bardziej sbulwesrowany faktem, ze
    spotkanie z dziewczyna i 2 kumplami i zabawa na mikserze jest tutaj z tutaj
    nazywana "stadem pijanych i rozbawionych młodzieńców."

    ogolnie szkoda ze tak mi sie trafilo, ze w moim bloku mieszkaja prawie same
    babcie i emeryci, a co za tym idzie, maja inny poglad na kwestie
    imprezowania.

  • 30. Data: 2006-01-30 00:04:10
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-30 00:55 +0200, Użytkownik r-a-d napisał :
    [ciach]
> [...]
    >
    > ogolnie szkoda ze tak mi sie trafilo, ze w moim bloku mieszkaja prawie same
    > babcie i emeryci, a co za tym idzie, maja inny poglad na kwestie

    Jestes w mniejszosci - albo sie dostosujes, albo przeprowadzisz.
    ja po prostu marze o towarzystwie emerytow i babc w sasiedztwie.

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/