  • 11. Data: 2006-01-27 14:56:44
    Temat: Re: zakłócanie ciszy nocnej (art 51.1 KW)
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-27 15:40 +0200, Użytkownik Lunac napisał :

    > Fajnie zrypać człowieka nie znając sytuacji.
    >
    > Wredna sąsiadka niestety to tragedia...
    > Na nowym mieszkaniu też już miałem wizytę policji bo i było trochę za
    > głośno. Tym niemniej parę razy w roku imprezy będę robił. I niech się
    > pi... pi... pi... Nie co tydzień, nie co miesiąc, ale przecież małe
    > kameralne spotkanie znajomych (ok 20 osób) nie może być cicho.
    > Niestety łamię prawo.
    > Nie pierwszy, nie ostatni raz.

    Niestety. Mieszkajac w bloku trzeba sie liczyc takze z innymi
    lokatorami. Zyj i daj zyc innym.

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 12. Data: 2006-01-27 15:06:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <drdbf8$9na$1@news.onet.pl>, Lunac wrote:

    > głośno. Tym niemniej parę razy w roku imprezy będę robił.

    I mam nadzieję, że będzie cię to kosztowało za każdym razem co
    najmniej te 200zł i rozpędzenie imprezki po pół godzinie.

    > kameralne spotkanie znajomych (ok 20 osób) nie może być cicho.

    Jak nie może, to spotkajcie się w knajpie, czy innym wynajętym lokalu.

    > Niestety łamię prawo.

    To akurat sprawa drugorzędna. Przede wszystkim to jesteś
    egoistycznym chamem hałasującym sąsiadom, bo tak akurat ci wygodnie.

    Renata

  • 13. Data: 2006-01-27 16:14:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To akurat sprawa drugorzędna. Przede wszystkim to jesteś
    > egoistycznym chamem hałasującym sąsiadom, bo tak akurat ci wygodnie.

    i mowi to osoba ktora dzieci bawiace sie na klatce nazywa bydłem.

    P.

  • 14. Data: 2006-01-27 16:16:17
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-27 17:14 +0200, Użytkownik Przemek R... napisał :

    > i mowi to osoba ktora dzieci bawiace sie na klatce nazywa bydłem.

    A od kiedy klatka sluzy do zabawy?

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 15. Data: 2006-01-27 16:39:52
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-27 18:32 +0200, Użytkownik pestifer napisał :
    > Użytkownik "Lunac" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie. fajnie jest obrazac ludzi, ktorzy maja racje i egzekwuja obowiazujace
    > prawo.
    > oczywiscie, ze trzeba czasem sie zabawic ale trzeba tez umiec zyc miedzy
    > ludzmi. wybuduj sobie dom na odludziu i bedziesz mogl co noc hasac. a poki
    > co nic nie stoi na przeszkodzie zeby przed planowana impreza obleciec
    > sasiadow, uprzedzic, z gory przeprosic i prosic o wyrozumialosc. jeszcze mi
    > sie nie zdazylo, zeby jakas sasiadka okazala sie "wredna"

    Popieram. Tez bylam studentka, tez wynajmowalam mieszkanie. Imprezki
    byly, w ciagu 4 lat 4 wieksze, ale zawsze sasiedzi wczesniej uprzedzeni,
    przeproszen z gory i poproszeni o wyrozumialosc i zwrocenie uwagi, gdyby
    im przeszkadzalo. Stosuje do tej pory, chociaz imprezy zrobilam w nowym
    mieszkani na 4 lata moze ze dwie. Nikt nigdy nie wezwal do mnie policji.
    Na imprezowanie umawiam sie na miescie albo w plenerze.

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 16. Data: 2006-01-27 17:24:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A od kiedy klatka sluzy do zabawy?

    a czy to wazne w tym momencie? Niby uzasadnienie nazwania bydlem ?

    P.

  • 17. Data: 2006-01-27 17:32:43
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

  • 18. Data: 2006-01-27 17:37:59
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-27 18:24 +0200, Użytkownik Przemek R... napisał :

    > a czy to wazne w tym momencie? Niby uzasadnienie nazwania bydlem ?

    Tak z ciekawosci pytam. Bo czasami cudowne dzieci wychodzace ze szkoly
    i "parkujace" na papierosa pod naszym smietnikiem (50 m od szkoly)
    zachowuja sie gorzej niz bydlo. Ostatnie wyczyny cudownych dzieci z
    gimnazjum to walenie w tynk z kopa, az odpadl metr kwadratowy zaprawy, a
    nastepnie podpalanie warstwy styropianu pod tynkiem. Na szczescie blok
    sie nie spalil, bo pognalismy gowniarzy.

    Jak sie napatrze to mi sie wlasnych dzieci odechciewa.....

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 19. Data: 2006-01-27 19:05:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Lunac" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale przecież małe kameralne spotkanie znajomych (ok 20 osób)

    Ty sie dobrze czujesz? Na takie 'kameralne' spotkania to sie wynajmuje
    lokal.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 20. Data: 2006-01-27 20:36:57
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lunac <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Fajnie zrypać człowieka nie znając sytuacji.

    A czego jeszcze nie wiesz? Policja zaproponowała mandat, znaczy, w ocenie
    policji skarga była zasadna. Koleś zresztą sam jakoś nie krzyczy głośno o
    swojej niewinności i halucynacjach słuchowych sąsiadki.

    > Niestety łamię prawo.
    > Nie pierwszy, nie ostatni raz.

    Tu mogę tylko wyrazić żal, że Polska nie jest państwem prawa i eksmisja pewnie
    Ci szybko nie grozi.

    --
    JoP