  • 1. Data: 2002-10-05 10:54:48
    Temat: zakładanie własnej firmy
    Od: "Aldik" <a...@g...pl>

    Witam grupę

    Przepraszam, jeśli to już było. Muszę założyć jednoosobową firmę. Gdzie w
    internecie znajdę jakieś praktyczne informacje na ten temat? Chodzi nie
    tylko o to, co krok po kroku należy zrobić (to mniej więcej wiem) ale na
    przykład jakiś wykaz branż, praktyczne podpowiedzi itd. Szukałam po swojemu,
    ale najwidoczniej nie tak jak trzeba, bo nic nie znalazłam :-(
    Z góry dzięki.

    Pozdrawiam serdecznie

    Aldik

    -- Dla świata jesteś nikim, ale dla kogoś możesz być całym światem.

  • 2. Data: 2002-10-05 20:11:28
    Temat: Re: zakładanie własnej firmy
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Aldik zamieszkała pod adresem
    <a...@g...pl> napisała:

> [...]
    Szukałam
    > po swojemu, ale najwidoczniej nie tak jak trzeba, bo nic nie znalazłam

    pl.soc.prawo.podatki - tam dowiesz się duuużo więcej, a najlepiej
    najpierw rzucic okiem na FAQ i archiwum.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 3. Data: 2002-10-05 22:49:41
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > podpowiedzi itd. Szukałam po swojemu, ale najwidoczniej nie tak jak
    > trzeba, bo nic nie znalazłam :-( Z góry dzięki.

    http://podatki.pl/bazainfo/pkwiu/
    http://www.ifirma.pl/dla_podatnika.html
    http://www.vat.pl/pages/0.php
    http://www.podatki.hoga.pl/ry_zeznan.asp