  • 121. Data: 2005-11-09 10:20:49
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    news:dkqnev$g1g$1@inews.gazeta.pl...

    > sprzedaż to inny przypadek

    przeciez caly czas mowimy o sprzedazy!!

    Jacek

  • 122. Data: 2005-11-09 10:23:26
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dkqrv5$7nk$1@news.onet.pl...

    > Tak zrobić nie można. Popatrz raz jeszcze co to jest oferta wg art. 60 KC.
    > Oferta powinna zawierać istotne elementy umowy. W przypadku umowy
    > sprzedaży istotnymi elementami jest rzecz (towar) i cena, a wynika to z
    > definicji umowy sprzedaży wg KC. Jak jest na wystawie TV i podana cena to
    > jak najbardziej jest to oferta. W związku z tym wraz ze złożeniem
    > oświadczenia woli klienta umowa zostaje zawarta i telewizor sprzedany za
    > cenę widniejącą na wystawie.

    To wytlumacz mi prosze czym sie rozni wyszczegolniony w menu np drink
    "pocoloco" - sraki i owaki - cena 10 zl za litr

    Jest to dokladnie to samo co telewizor w sklepie na polce

    > Wejście do klubu czy coś w tym rodzaju to zupełnie inny przypadek.

    Uzasadnij??

    Bo klub jest nadal placowka handlowo-uslugowa czy tego chcesz czy nie

    Jacek

  • 123. Data: 2005-11-09 10:26:04
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sila to Ty mozesz probowac sie wedrzec do lokalu i wtedy, stosujac obrone
    > konieczna, wlasciciel wtedy dopiero zareagowac (ale tez ochroniarz, patrz:
    > pomoc konieczna)

    Na tej samej zasadzie co ten burol przed drzwiami to i ja moge stanac pod
    sklepem i nie wpuszczac klientow.
    Bede ich prosil o pokazywanie dowodow, bo niepelnoletnich nie wpuszcza, albo
    w zielonych koszulkach, albo w trampkach itp itd

    Jacek

  • 124. Data: 2005-11-09 10:27:06
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Są różne powody. Najczęściej nie pasuje się do profilu gości, których
    > właściciel chce w klub widzieć.

    Osoby z plecakiem tez nie pasuja do profilu gosci, ktorych wlasciciel chce
    mniec w swoim klubie.

    Teraz pytanie, dlaczego takie dzialanie nie jest zgodne z prawem i z
    plecakiem czy bez masz prawo wejsc do sklepu??

    Jacek

  • 125. Data: 2005-11-09 10:29:40
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

> [...]

    > właściciel chce w klub widzieć.

    Osoby z plecakiem tez nie pasuja do profilu gosci, ktorych wlasciciel chce
    mniec w swoim sklepie.

  • 126. Data: 2005-11-09 10:56:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > Zabronic mozna wszystkiego, tak samo jak mozna zabronic wchodzenia do sklepu
    > z plecakiem.

    Albo robienia zdjęć w sklepie :)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 127. Data: 2005-11-09 11:23:12
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    castrol wrote:

    > Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Szlag mnie zaraz trafi :D
    > Juz pisalem wielokrotnie, ze samo otwarcie lokalu jest zaproszeniem do
    > zapoznania sie z oferta a z ta oferta ma prawo zapoznac sie kazdy.

    eee tam kazdy. Okazuje sie, ze sa tacy, co twierdza, ze tylko ci, co
    wejda, moga sie zapoznac. I to tez nie z oferta, a z cennikiem. hhe ;)

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 128. Data: 2005-11-09 13:13:33
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > eee tam kazdy. Okazuje sie, ze sa tacy, co twierdza, ze tylko ci, co
    > wejda, moga sie zapoznac. I to tez nie z oferta, a z cennikiem. hhe ;)

    W sklepie/lokalu uslugowo-handlowym nie ma czegos takiego jak cennik, ceny
    musza byc wywieszone przy sprzedawanym towarze badz umieszczone w menu

    Jacek

  • 129. Data: 2005-11-09 13:22:05
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-11-08 23:27, mariposa doux wrote:

    > jak nie nazwana? jak ajest roznica miedzy:
    >
    > "po wejsciu do tego klubu oferujemy ci najlepsza zabawe"
    >
    > "u nas mozesz kupic ten telewizor najtaniej"

    Reklama a oferta to chyba dwie różne sprawy.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 130. Data: 2005-11-09 14:46:31
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Michał \"Kaczor\" Niemczak" wrote:

    > Reklama a oferta to chyba dwie różne sprawy.

    no to inaczej:

    ofertą sklepu RTV jest sprzet RTV
    ofertą klubu jest dobra zabawa