  • 21. Data: 2003-03-27 17:38:54
    Temat: Re: zakaz uzywania telefonu kom. na poczcie ?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości

    > Istnieje ryzyko, że na poczcie
    > będzie sobie siedział jeden dresiarzyk i obserwował, kiedy babcia
    > odbierze swoją emeryturę, po czym zadzwoni do drugiego dresiarzyka,
    > który od babci ową emeryturę przejmie...

    A nie moze ów dresiarzyk zadzwonic do drugiego dresiarzyka z automatu
    dostępnego na poczcie?:-)))))

    HaNkA

  • 22. Data: 2003-03-27 18:57:04
    Od: Kami <K...@j...net>

    Na coraz mniejszej ilości poczt są aparaty :-D Bynajmniej nie dlatego,
    że Poczta się dresiarzyków z kartami telefonicznymi obawia, ale dlatego,
    że TP S.A. nie za bardzo czuje potrzebę... Z tego, co wiem. O!

    P.S. A gdzie Twój Angel?

    --
    Kami
    ____________________________

  • 23. Data: 2003-03-27 19:57:37
    Od: "Domino" <s...@s...pl>

    > samolotach?

    w przypadku samolotow (i innych szybkich sr. transportu v>>100km/h) jest
    jeszcze inny powod - sa problemy z taryfikacja. gdy tel. sie przemieszcza
    zmienia BTSy w wyniku czego moze sie zdarzyc ze jest juz w zasiegu BTSa
    innego panstwa/sieci a impulsy nalicza poprzedni BTS.

    Domino

  • 24. Data: 2003-03-27 22:10:17
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości

    > P.S. A gdzie Twój Angel?

    AnGeL wciaż okupuje moją macicę:-)) Znajomi żartują, ze przestraszył się
    wojny i stwierdził, ze nie wychodzi:-)))

    HaNkA NoSiCiELkA:-))))

  • 25. Data: 2003-04-26 12:22:27
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    > Moim zdaniem powołany artykuł nie pasuje do problemu, albowiem Ty nie masz
    > obowiązku zgłaszania swojego urządzenia ponieważ pracuje ono na wykupionej
    > przez operatora telefonii częstotliwości. Ten artykuł tyczy się na
    przykład
    > krótkofalarzy, bo oni pracują na innej częstotliwości. Nie pierwszy raz
    ktoś
    > powołuje się na głupią podstawę prawną.

    Ponieważ moim zdaniem przytoczony został niewłaściwy tekst tego art. KW, co
    nie zmienia faktu, że powołanie się na ten przepis jest bzdurne.

    Wg mnie punkt ten brzmi:

    > Art. 63. § 1. Kto bez wymaganego zezwolenia telekomunikacyjnego prowadzi
    > działalność telekomunikacyjną, - podlega karze aresztu, ograniczenia
    > wolności lub grzywny.

    Zapis ten został
    wprowadzony do Kodeksu Wykroczeń przez art 127 Ustawy Prawo
    Telekomunikacyjne. Zgodnie z art 1 tej ustawy pojecie 'działalności
    telekomunikacyjnej" obejmuje świadczenie usług telekomunikacyjnych,
    udostępnienie usług telekomunikacyjnych oraz eksploatacje sieci
    telekomunikacyjnych. IMHO, te czynności odnoszą się do podmiotów
    gospodarczych, a nie użytkowników, a w szczególności użytkowników końcowych.
    Zresztą nie wszystkie wymienione czynności wymagają zezwolenia.

    Wymagane zezwolenia telekomunikacyjne (tam gdzie są one konieczne) wydaje
    Prezes URTiP. Czy wyobrażacie sobie konieczność uzyskania zezwolenia na
    używanie komórek (a może także telefonow stacjonarnych) przez każdego z
    kilku milionów użytkowników (i to nie tylko do używania ich na poczcie, ale
    gdziekolwiek)?

    Zatem cytowany przepis nijak nie ma zastosowania do rozmawiania przez
    komórkę.

    Problem był przeze mnie wałkowany juz w październiku 2001 ma grupie
    pl.misc.telefonia.

    Telesfor Baudot (Tele200 at poczta kropka onet kropka pl)
    http://tele2001.republika.pl