  • 41. Data: 2012-07-22 14:12:41
    Temat: Re: zakaz palenia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.07.2012 13:11, Marek Dyjor pisze:

    > Dozorca nie ma prawa "wyzywać, krzyczeć i przeklinać" w keirunko kogoś
    > bez względu na jakiekolwiek okoliczności.

    Polemizowałbym - przede wszystkim z krzyczeć. Uważasz, że np. nie mógłby
    podnieść głosu, gdyby adresat wypowiedzi był daleko i normalnie nie
    słyszał? Np. "Uwaga! Samochód!"? ;->

    Wyzywać... Zależy od "wyzwiska". Jeśli go np. "wyzwał" od smrodzącego
    palacza - jaki przepis wg. ciebie naruszył? Co innego jeśli to był matoł
    pokroju RadusiaF i z uwagi na taką samą pierwszą literę zwyzywał go od
    pedofila.

    Przeklinać - bez konkretów ciężko się wypowiedzieć. Dla kogoś "ty
    _cholerny_ palaczu" będzie straszliwym przekleństwem, ktoś inny nie
    zwróci na to uwagi.

    Tak tylko czepiam się twojego totalnego uogólnienia ;)

  • 42. Data: 2012-07-22 14:29:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-22 13:55, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jedynym moim "zboczeniem", drogi pojebie, jest uczulenie na debili
    > twojego pokroju - używających słów, których znaczenia nie rozumieją.

    Obawiam się że nie jedynym.
    No chyba że wyzywanie rozmówcy kiedy braknie argumentów
    nie uważasz za zboczenie.

    > Raduś, ty masz na prawdę najebane w mózgu...

    A szanowny tatuś często cię wykorzystywał seksualnie
    że wyrosłeś na takiego zakompleksionego typa ?

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2012-07-22 14:48:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.07.2012 14:29, RadoslawF pisze:

    > Obawiam się że nie jedynym.
    > No chyba że wyzywanie rozmówcy kiedy braknie argumentów
    > nie uważasz za zboczenie.

    Nazwanie ciebie debilem nie było wyzwiskiem tylko stwierdzeniem faktu -
    bo tylko osoba na poziomie debila myli "pedała" (czy jak ktoś lubi być
    politycznie poprawny - geja; notabene to słowo mnie zawsze szalenie
    bawi) z "pedofilem".

    A tylko pojeb (np. ty) oskarża o homoseksualizm i sugeruje jednocześnie
    pedofilię u kogoś, kto wytyka debilowi takie mylenie słów.

    Ale cóż, może faktycznie osoby twojego pokroju dostrzegają prawdomówność
    jako "zboczenie"...

    > A szanowny tatuś często cię wykorzystywał seksualnie
    > że wyrosłeś na takiego zakompleksionego typa ?

    Ja? Zakompleksiony??

    ROTFL

    Jeśli już to muszę raczej temperować swoje ego :)

  • 44. Data: 2012-07-22 15:02:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-21 00:17:35 +0200, m <m...@g...com> said:

    > Mimo całej nagonki na palaczy, należy jednak spojrzeć z ich punktu
    > widzenia i ważyć ich prawo do palenia z twoim prawem do niewąchania ich
    > palenia.

    Pójdźmy od końca.
    Jak chcesz rozwiązać prawo do niewdychania i niewąchania?
    Niepalący ma się usunąć, przeprowadzić czy umrzeć?

    (interesuje mnie to technicznie - założyłem - zgodnie z twą tezą - że
    palacz ma prawo smrodzić i śmierdzieć)

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2012-07-22 15:04:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-21 17:14:54 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> said:

    > Debil to osobnik który uważa że pedofile w tym nie uczestniczyli
    > a tylko "dobrzy" homoseksualiści.

    Czegoś nie załapałeś.
    Nie trzeba być homoseksualistą, by być pedofilem. To mogą być zbiory rozłączne.

    --
    Bydlę

  • 46. Data: 2012-07-22 15:31:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.07.2012 15:04, Bydlę pisze:

    > Czegoś nie załapałeś.
    > Nie trzeba być homoseksualistą, by być pedofilem. To mogą być zbiory
    > rozłączne.

    On jest organicznie niezdolny do logicznego myślenia - nigdy tego nie
    załapie.

    Dla niego wszystko, co odbiega od wyznawanej przez niego "normy" jest
    jednym i tym samym "złem". Ludzie jego pokroju niekiedy nawet ludzi
    leworęcznych wrzucają do tego samego "garnka", co pedofilów,
    homoseksualistów czy satanistów ;-/

  • 47. Data: 2012-07-22 17:36:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-22 14:48, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > bo tylko osoba na poziomie debila myli "pedała" (czy jak ktoś lubi być
    > politycznie poprawny - geja; notabene to słowo mnie zawsze szalenie

    Nie pomyliłem, przyrównałem i uznałem że idą ramie w ramie
    na pewnych paradach, czytaj ze zrozumieniem posty na które
    odpisujesz.

    > A tylko pojeb (np. ty) oskarża o homoseksualizm i sugeruje jednocześnie
    > pedofilię u kogoś, kto wytyka debilowi takie mylenie słów.

    A ktoś kto obraża ojca dyskutanta z braku argumentów to też pojeb
    czy tylko homoseksualista ?

    > Ale cóż, może faktycznie osoby twojego pokroju dostrzegają prawdomówność
    > jako "zboczenie"...

    Osoby twojego pokroju nie dostrzegają o czym jest dyskusja
    i przypisują innym swoje fobie.

    > Ja? Zakompleksiony??

    Po wypisywanych tekstach i reakcjach odpowiedzi jesteś
    zakompleksiony i to bardzo.

    > ROTFL
    >
    > Jeśli już to muszę raczej temperować swoje ego :)

    Czyli tatuś faktycznie cię wykorzystywał seksualnie.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2012-07-22 17:38:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-22 15:04, Użytkownik Bydlę napisał:

    > Czegoś nie załapałeś.
    > Nie trzeba być homoseksualistą, by być pedofilem. To mogą być zbiory
    > rozłączne.

    Nie napisałem że trzeba, napisałem że wspólnie uczestniczą w
    pewnych paradach.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2012-07-22 18:24:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.07.2012 17:36, RadoslawF pisze:

    > Nie pomyliłem, przyrównałem i uznałem że idą ramie w ramie
    > na pewnych paradach, czytaj ze zrozumieniem posty na które
    > odpisujesz.

    Cóż, to mi pozostaje tylko przyrównać ciebie do sklonowanej owcy i gówna
    w błyszczącym dresie, i wrzucić do permanentnego kibla...

    *plonk*

  • 50. Data: 2012-07-22 19:30:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-22 18:24, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Cóż, to mi pozostaje tylko przyrównać ciebie do sklonowanej owcy i gówna
    > w błyszczącym dresie, i wrzucić do permanentnego kibla...

    Skoro merytorycznych argumentów nie masz a niemerytoryczne
    wyzwiska i przytyki obracam przeciwko tobie nie masz innego
    wyjścia. To opisz jeszcze jak cię ojciec molestował i wszyscy
    zrozumieją twoje podejście do otaczającej cię rzeczywistości.